Zobacz, jakie wartości liczą się dla nas w codziennej pracy. Przekonaj się, jak nasza wiedza i doświadczenie pomogą Ci osiągnąć cele. Dołącz do #PROteam 🔝
Jesteśmy agencją digital 💻 z ponad 12 letnim doświadczeniem. Nasz zespół pond 80 osób zasilają najlepsi Eksperci w branży, którzy każdego dnia zmieniają oblicze marketingu internetowego za sprawą swojej wiedzy, umiejętności oraz nowoczesnej technologii ⚙️.
Mamy 1️⃣ cel dostarczać najwyższej jakości usługi digital marketingu oraz rozwijać kompetencje naszych Zespołów. Wspólnie tworzymy Digital marketing klasy PRO 💪.
Do naszego zespołu poszukujemy Marketplace Specialist z doświadczeniem w prowadzeniu kampanii reklamowych na platformach sprzedażowych.
Dołącz do nas i odpowiadaj za strategię dla naszych Klientów.
- Zarządzanie ofertami na platformach sprzedażowych (np. Allegro, Amazon, Empik, eMag itp.).
- Analiza danych dotyczących sprzedaży, efektywności reklam i trendów rynkowych.
- Testowanie i wdrażanie nowych rozwiązań reklamowych dostępnych na platformach.
- Tworzenie strategii reklamowych dopasowanych do celów klientów agencji.
- Tworzenie raportów z działań reklamowych.
- Współpraca z działem kreatywnym przy tworzeniu materiałów graficznych i tekstów do kampanii.
- Prowadzenie kampanii reklamowych na platformach sprzedażowych (np. Amazon Ads, Allegro Ads)
- Współpraca z działem Customer Success w celu ustalania priorytetów, budżetów i oczekiwań Klientów.
- Optymalizacja kampanii pod kątem wyników (np. ROAS).
- Monitorowanie budżetów reklamowych i ich efektywnego wykorzystania.
- Budowanie relacji z klientami agencji razem z działem Customer Success i efektywną realizację celów.
- Posiadasz co najmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych na platformach marketplace (np. Amazon Ads, Allegro Ads).
-
Znasz narzędzia reklamowe i potrafisz dokonać podstawowej analizy danych.
- Umiesz przygotowywać raporty i skutecznie komunikować wyniki działań.
-
Swobodnie poruszasz się po platformach takich jak Amazon Seller Central czy Allegro Sales Center.
- Potrafisz optymalizować kampanie z uwzględnieniem kluczowych wskaźników efektywności (np. ROAS).
-
Rozumiesz zasady działania platform sprzedażowych i ich algorytmów.
- Masz dobrą znajomość Excela i narzędzi do raportowania danych.
-
Wybór umowy (Umowę o pracę, zlecenie lub współpracę B2B i pracę hybrydową w elastycznych godzinach)
-
Ciekawe projekty oraz praca zespołowa (Pracę z ambitnymi i ciekawymi projektami wraz z gronem specjalistów w działach CS, Content Marketing, Social Media i teamem PPC)
-
Wpływ na usługę (Dużo samodzielności i realny wpływ na kształtowanie strategii marketingowej dla dużych klientów)
-
Profesjonalne narzędzia (Niezbędny sprzęt do Twojej wyłącznej dyspozycji)
-
Praca hybrydowa w systemie 3/2, w nowoczesnym biurze w centrum Krakowa z bezpłatnym parkingiem.
-
Rozwój w zależności od potrzeb (szkolenia, udział w konferencjach i wydarzeniach branżowych).
- Pracę ze znanymi markami oraz dostęp do wartościowych osób ze świata biznesu.
- opieka medyczna,
- karta multisport,
- finansowanie szkoleń branżowych,
- bonusy okolicznościowe
Dołącz do nas 🚀