PPC Specialist

Marketing

PPC Specialist

Marketing

Wadowicka 8A, Kraków

PromoTraffic

Pełny etat
B2B, UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa
6 000 - 10 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B
6 000 - 8 500 PLN
Brutto miesięcznie - UoP

Wymagane umiejętności

Facebook Ads
Google Ads
Google Analytics
Microsoft Office Excel

Mile widziane

HTML
JS

Opis stanowiska

Zobacz, jakie wartości liczą się dla nas w codziennej pracy. Przekonaj się, jak nasza wiedza i doświadczenie pomogą Ci osiągnąć cele. Dołącz do #PROteam


Jesteśmy agencją digital z ponad 11 letnim doświadczeniem. Nasz zespół blisko 80 osób zasilają najlepsi Eksperci w branży, którzy każdego dnia zmieniają oblicze marketingu internetowego za sprawą swojej wiedzy, umiejętności oraz nowoczesnej technologii.


Mamy jeden cel dostarczać najwyższej jakości usługi digital marketingu oraz rozwijać kompetencje naszych Zespołów. Wspólnie tworzymy Digital marketing klasy PRO.


Do naszego zespołu poszukujemy PPC Specialist.


Dołącz do nas i odpowiadaj za strategię i prowadzenie kampanii PPC dla naszych Klientów.


Jakie wyzwania na Ciebie czekają?

  • Tworzenie strategii

(Tworzenie i realizacja strategii digital naszych Klientów, a nie powtarzalna rutynowa praca).

  • Obsługa projektów

(Kompleksowa obsługa i rozwój największych projektów).

  • Analiza i monitoring

(Prowadzenie monitoringu i optymalizacji działań performance marketingu).

  • Wykorzystanie narzędzi

(Praca w wielu zaawansowanych narzędziach (m.in. Feed Octopus, DataFeedWatch, Sembot).

  • Zarządzanie projektem

(Wyznaczanie celów zgodnie z kierunkiem biznesowym Partnerów).

  • Prowadzenie działań reklamowych

(Rozwijanie i optymalizacja kampanii reklamowych na różnych platformach m.in. Google Ads, Facebook Ads, Bing Ads itp.)

  • Spotkania i relacje z Klientami

(Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami oraz bezpośredni kontakt w obszarze działań PPC).

  • Praca zespołowa

(Udział w spotkaniach zespołowych i tworzeniu strategii działania dla naszych Klientów).


Aplikuj do nas, jeśli:

  • Masz minimum 1 rok doświadczenia w prowadzeniu kampanii Facebook Ads oraz Google Ads;
  • Znasz i dobrze poruszasz się w ekosystemie Google (GTM, GMC, Data Studio);
  • Posiadasz aktualne certyfikaty potwierdzające wiedzę z Google Analitycs oraz Google Ads;
  • Masz doświadczenie w pracy na platformach UA i GA4;
  • Posiadasz doświadczenie w kontakcie z Klientem i umiejętność pracy w zespole;
  • Posiadasz dobrą i praktyczną znajomość dokumentów Google, zwłaszcza arkusze arkusze Google;
  • Mile widziana będzie również znajomość html/xml/js.


Co możemy Ci zaoferować?

  • Praca hybrydowa

(Praca hybrydowa w systemie 3/2, w nowoczesnym biurze w centrum Krakowa z bezpłatnym parkingiem).

  • Wybór umowy

(Umowę o pracę lub współpracę B2B i pracę hybrydową w elastycznych godzinach).

  • Szkolenia i wydarzenia

(Rozwój w zależności od potrzeb (szkolenia, udział w konferencjach i wydarzeniach branżowych).

  • Benefity

(Benefity pracownicze – opieka medyczna, karta multisport, finansowanie szkoleń branżowych, bonusy okolicznościowe).

  • Wpływ na usługę

(Dużo samodzielności i realny wpływ na kształtowanie strategii marketingowej dla dużych klientów).

  • Ciekawe projekty oraz praca zespołowa

(Pracę z ambitnymi i ciekawymi projektami wraz z gronem specjalistów w działach SEO, Content Marketing, Social Media i teamem PPC).

  • Praca ze znanymi markami

(Pracę ze znanymi markami oraz dostęp do wartościowych osób ze świata biznesu).

Oferta dodana: 11.03.2024
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca