Szukamy osoby z co najmniej 2-letnim doświadczeniem w obszarze digital marketingu. Idealny kandydat/tka to osoba, która potrafi efektywnie zarządzać wieloma zadaniami jednocześnie i odnajduje się w sytuacjach wymagających szybkiej zmiany kontekstu. Osoba na tym stanowisku powinna być energiczna i gotowa na podejmowanie wyzwań ☺
Jeśli rozwiązywanie problemów i poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań to Twoja pasja, a dodatkowo wspierasz to swoimi zdolnościami analitycznymi, to jesteś osobą, której szukamy 🙌
- inicjowanie i wdrażanie nowych projektów związanych z marketingiem cyfrowym
- obsługa, planowanie i prowadzenie kampanii online (Google Ads, Linkedin Ads, Meta)
- przygotowanie analiz i raportów z prowadzonych kampanii
- współpraca z działem obsługi klienta i sprzedaży, aby tworzyć najlepiej dopasowane kampanie do strategii IMM
- współudział przy projektowaniu i wdrażaniu automatyzacji marketingu
- obsługa Google Ads, Linkedin Ads, Meta
- dobra znajomość narzędzi- clickmeeting, Getresponse, Webankieta, Landingi, Canva
- obsługa pakietu Microsoft 365+
- język angielski na poziomie komunikatywnym
Mile widziane:
- obsługa pakietu Adobe, w tym InDesign oraz Illustrator
- wykształcenie wyższe związane z marketingiem (lub w trakcie studiów)
- montaż oraz obróbka materiałów wideo
- znajomość rynku monitoringu mediów
- elastyczna forma zatrudnienia/umowa o pracę w pełnym wymiarze godzinowym
- przyjazny i zgrany zespół
- współpraca z najlepszymi ekspertami w zakresie monitoringu mediów i marketingu B2B
- możliwość długofalowej współpracy w firmie o wiodącej pozycji na rynku monitoringu mediów
- doskonała lokalizacja biura na warszawskiej Woli (blisko metra Rondo Daszyńskiego)
- dostęp do benefitów takich jak: karta Multisport Plus, codziennie dofinansowanie obiadów, ubezpieczenie grupowe
- świeże owoce/warzywa przez cały tydzień
- dostęp do szatni rowerowej