- masz min. rok doświadczenia w organizacji i promocji eventów – szkoleń, konferencji, webinarów
- potrafisz samodzielnie planować i koordynować pracę
- masz wykształcenie wyższe (mile widziane: marketing, PR, komunikacja)
- swobodnie nawiązujesz kontakty i lubisz wychodzić z inicjatywą
- umiesz pracować pod presją czasu i wyznaczać priorytety
- masz „lekkie pióro” i potrafisz tworzyć angażujące treści (teksty, grafiki)
- znasz narzędzia takie jak ClickMeeting, GetResponse, Webankieta, Landingi, Canva
- znasz trendy związane z planowaniem i realizacją webinarów, eventów, szkoleń
Mile widziane:
- doświadczenie w sektorze medialnym lub w agencji marketingowej/PR
- organizacja, koordynacja i obsługa konferencji, webinarów i eventów
- realizacja działań event marketingowych
- pozyskiwanie partnerów i sponsorów
- kontakt z dostawcami, uczestnikami i prelegentami
- przygotowywanie raportów, podsumowań i analiz
- elastyczna forma zatrudnienia
- pracę w pełnym wymiarze godzinowym
- super zespół i wsparcie ekspertów z PR, marketingu, digitalu i B2B
- biuro w TOP lokalizacji- Warszawa, Wola (blisko metra Rondo Daszyńskiego)
- udział w konferencjach branżowych
- benefity: karta Multisport Plus, dofinansowanie obiadów, owoce/warzywa, szatnia rowerowa
Zastanawiasz się, co organizujemy i jak to wygląda w praktyce? Zajrzyj na nasz Instagram- tam znajdziesz nasze ostatnie eventy!
https://www.instagram.com/proto_pl/
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
„Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Proto Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33 w Warszawie (01-208) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych”.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Proto Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-208) przy ul. Przyokopowej 33. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.