Kierownik/Kierowniczka Rejonu ds. Sprzedaży (Gniezno i okolice)
-, Gniezno
Provident Polska
Twój zakres obowiązków:
Realizujesz cele sprzedażowe w ramach swojego obszaru, odpowiadając za pełną ofertę multiproduktową.
Opracowujesz strategię i plany działania na poziomie swojego Rejonu.
Zapewniasz jakościową obsługę klienta, skupiając się na optymalnym pozyskiwaniu spłat i skutecznej obsłudze reklamacji.
Rekrutujesz i budujesz dwupoziomowy zespół Doradców, poszukując utalentowanych kandydatów, a także zapewniając im efektywne wdrożenie.
Motywujesz zespół, rozwijasz zaangażowanie i dbasz o doskonałe przygotowanie do sprzedaży wszystkich produktów.
Dbasz o skuteczną komunikację w zespole, informując o celach, wyzwaniach i planach. Tworzysz otwartą kulturę feedbacku.
Utrzymujesz nienaganną reputację firmy, zapewniając zgodność realizowanych działaniach w zarządzanym Rejonie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym regulacjami KNF.
Aktywnie uczestniczysz w lokalnych i ogólnofirmowych projektach oraz inicjatywach.
Nasze wymagania:
Masz wykształcenie średnie.
Masz minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży produktów finansowych.
Masz minimum 1 rok doświadczenia w zarządzaniu strukturą rozproszoną.
Możesz pochwalić się wiedzą z zakresu wymogów prawnych sektora finansowego, w tym bankowego i ubezpieczeniowego (wiedza z zakresu regulacji KNF, UOKiK będzie dodatkowym atutem).
Potrafisz sprawnie i efektywnie zarządzać złożonym procesem sprzedażowym, uwzględniając wielowymiarową ofertę produktową.
Doskonale znasz lokalny rynek, w tym uwarunkowania społeczne i gospodarcze – wiesz, jak wpływają one na biznes.
Twoje dotychczasowe wyniki potwierdzają, że cechuje Cię silna orientacja na cel oraz zdolność do ich osiągania.
Doskonale czujesz się w roli lidera i potrafisz budować efektywne oraz zaangażowane zespoły o rozproszonej strukturze.
Posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji i budowania relacji.
Nie boisz się podejmowania decyzji i egzekwowania wyników.
Lubisz, gdy dużo się dzieje i szybko przystosowujesz się do zmian.
Co możesz zyskać, pracując z nami:
Stabilne zatrudnienie – 93% osób jest zatrudnionych na umowę o pracę, na czas nieokreślony.
Bezpieczeństwo – jesteśmy na polskim rynku już 28 lat.
Przyjazne środowisko pracy – 12 razy z rzędu otrzymaliśmy nagrodę Top Employer.
Ekstra 3 dni płatnego urlopu – jeśli wykorzystasz cały urlop w danym roku kalendarzowym.
Prywatną opiekę medyczną z usługą gwarancji terminu (Medicover).Pełne wdrożenie pod okiem mentora, w tym pakiet profesjonalnych szkoleń wdrożeniowych.
Dostęp do platformy rozwojowej, obejmującej szkolenia e-learningi, podcasty i webinary.
Aktywności wspierające rozwój w organizacji np. cykl szkoleń „Skuteczny Manager” dla osób obejmujących stanowiska kierownicze.
Telefon i samochód służbowy (również do użytku prywatnego).
Dostęp do platformy kafeteryjnej ProviBenefity, zasilanej co miesiąc kwotą do wykorzystania lub dofinansowanie do Twojej karty Multisport – wybierasz spośród 5 rodzajów kart.
Ubezpieczenie na życie (UNUM Życie TUiR S.A.) na preferencyjnych warunkach.
Świadczenia świąteczne oraz dofinansowanie do wypoczynku „Wczasy pod gruszą” dla Ciebie oraz dla Twoich dzieci.
Wsparcie psychologiczne pracowników, obejmujące m.in. opiekę psychologa (również dziecięcego), psychoterapeuty, dietetyka, coaching.
Pracując na tym stanowisku:
Będziesz pracował/a na podstawie umowy o pracę, gdzie wynagrodzenie składa się z podstawy i wypracowanej z zespołem premii.
Otrzymasz tablet, telefon i samochód służbowy z kartą paliwową (warunek konieczny - częsta praca w terenie ze swoim zespołem).
Będziesz miał/a zadaniowy i elastyczny czas pracy (większa część Twojego zespołu zaczyna pracę popołudniami, dlatego zależy nam abyś miał/a gotowość do pracy także w tym czasie).