Cześć! W
Prowly z wyjątkową starannością podchodzimy do wsparcia naszych użytkowników w zakresie codziennej obsługi aplikacji, którą tworzymy. I, co najważniejsze, oni to doceniają 💕.
Jeśli lubisz kontakt z ludźmi z różnych stron świata i chciałbyś/chciałabyś sprawdzić się na froncie obsługi klienta, to dobrze się składa, bo aktualnie poszukujemy Specjalisty/Specjalistki do działu Customer Support.
Kim jesteśmy
Po 7 latach obecności na rynku jesteśmy jedną z topowych platform do PR-u na świecie. Dzięki naszemu narzędziu, specjaliści PR mogą bardziej efektywnie zarządzać relacjami z mediami, oszczędzając czas na rutynowych zadaniach.
Swoją przygodę z biznesem online zaczynaliśmy w Polsce i stąd działamy do dzisiaj, ale najbardziej dynamicznie rozwijamy się na rynkach zagranicznych, w szczególności w Stanach Zjednoczonych.
We wrześniu 2020 staliśmy się częścią amerykańskiej spółki Semrush, globalnego lidera rozwiązań SaaS kierowanych do marketerów i specjalistów SEO. To bardzo wyjątkowy moment, który otworzył nam drogę do rozwoju w kierunku i tempie, o którym jeszcze kilkanaście miesięcy temu mogliśmy pomarzyć. Dziś marzenia stały się realnymi planami, a te naprawdę super plany nie mają szansy się zrealizować bez super ludzi na pokładzie.
Do Twoich obowiązków należeć będzie 👊
- Zapewnienie przyjaznej i nastawionej na dialog z klientem pomocy klientom Prowly
- Odpowiadanie na zapytania klientów Prowly w kanałach: czat, e-mail, telefon w godzinach pracy
- Prowadzenie szkoleń produktowych
- Pomoc w projektach prowadzonych w dziale lub we współpracy z innymi działami, a z czasem prowadzenie własnych projektów
- Opieka nad swoim koszykiem klientów i proaktywne wychodzenie do nich z kontaktem
Czego oczekujemy:
- Co najmniej 1 roku doświadczenia w obsłudze klienta
- Znajomości języka polskiego i angielskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie
- Doświadczenia w pracy na systemie ticketowym
- Bardzo dobrze rozwiniętych zdolności komunikacyjnych
- Twórczego podejścia do realizacji zadań
- Otwartości do pracy w dynamicznym środowisku, w którym dużo się dzieje
Dodatkowe atuty:
- Znajomość narzędzi takich jak HubSpot, Jira czy Confluence
- Doświadczenie w obsłudze klienta z USA
- Doświadczenie i rozumienie kluczowych wyzwań w biznesach opartych o model SaaS
- Znajomość branży PR-owej (chociaż podstawowe pojęcie, bo resztę poznasz u nas)
Co oferujemy w zamian ❤?
- Samodzielne stanowisko i swobodę działania
- Pozytywną atmosferę i przyjazne warunki do zdobywania nowych umiejętności
- Dopłatę do benefitów (Multisport i Medicover)
- Pracę w systemie zmianowym (nasz czat jest obecnie dostępny od poniedziałku do piątku od 8 do 22)
- Transparentne środowisko pracy i zgrany zespół, który gra do jednej bramki
- Wolność wyboru miejsca pracy (nielimitowana możliwość pracy zdalnej)
- Bardzo klimatyczne biuro z ogrodem na Starym Mokotowie, w którym uwielbia spędzać czas nie tylko nasz zespół, ale i nasze psy, dzieci, sąsiedzi, przyjaciele, a nawet klienci
- Realny wpływ nie tylko na obsługę klientów, ale i na rozwijany przez Prowly produkt
- Dostęp do naszego know-how
Jak będzie wyglądać rekrutacja:
Rekrutacja będzie trzyetapowa i będzie składać się z rozmowy z HR Specialist, Head of Sales & CS i rozmowy z zespołem/zadania.
Jak aplikować:
Wyślij nam swoje CV wraz z krótką informację, dlaczego chcesz z nami pracować - skontaktujemy się z wybranymi kandydatami w ciągu 7 dni.