Junior Programmatic Specialist
Marketing

Junior Programmatic Specialist

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Google Ads

reklamy

digital marketing

sprzedaż

skuteczna komunikacja

Facebook Ads

analiza

Google Analytics

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

O firmie:

Zmieniamy sposób, w jaki marki sprzedające w offline’ie zarządzają swoimi działaniami online’owymi oraz pomagamy naszym klientom skutecznie wspierać sprzedaż stacjonarną narzędziami digital.


Nasze rozwiązania umożliwiają aktywację potencjalnych klientów wybranych POS, targetowanie użytkowników na podstawie ich zachowań w offline oraz pomiar wpływu działań digitalowych na rezultaty w offline’ie. Notujemy dynamiczny wzrost dzięki współpracy z takimi firmami jak Multikino, BMW, Intermarche czy Coca-Cola. W Proxi.cloud stajesz się częścią świetnego zespołu, a nie tylko zasobem ludzkim.


Opis stanowiska:

Do Twoich obowiązków będzie należała realizacja kampanii reklamowych w systemach programatycznych takich jak Display & Video 360, Adform oraz w social mediach poprzez (Facebook, Instagram, Tik Tok, Pinterest).

Podczas realizacji kampanii reklamowych będziesz monitorować oraz optymalizować kampanie, wykorzystując dane z naszego ekosystemu aplikacji.

Wraz z zespołem analiz będziesz tworzył raporty online-to-offline i wspólnie z nami zmieniał sposób, w jaki marki offline’owe zarządzają swoimi działaniami online’owymi. Będziesz miał/-a wiele okazji do rozwoju, organizację sprzyjającą testowaniu nowych ścieżek i grupę osób zawsze chętnych Ci pomóc.


Zakres odpowiedzialności:

  • prowadzenie i optymalizacja kampanii w oparciu o unikalne dane mobilne
  • raportowanie wyników kampanii
  • dostarczanie rezultatów kampanii realizowanych dla naszych klientów
  • współpraca z zespołem sprzedażowym w celu rozwoju oferty reklamowej Proxi.cloud


Wymagania:

  • minimum roczne doświadczenie w obszarze Programmatic Buying
  • wiedza nt. ekosystemu Programmatic i funkcjonowania platform DSP
  • doświadczenie w pracy z platformą Display & Video 360
  • podstawowa znajomość Google Analytics i Google Campaign Manager
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • wysoka kultura pracy i dobra organizacja czasu
  • obsługa Microsoft Excel na poziomie podstawowym


Mile widziane:

  • doświadczenie w projektach AdTech
  • znajomość innych DSP
  • znajomość platform zakupowych Social Media
  • znajomość Google Datastudio oraz Google Tag Manager
  • znajomość języka angielskiego (minimum B1)


Co oferujemy:

  • umowę zlecenie lub kontrakt B2B
  • budżet na rozwój kompetencji
  • wysokiej jakości sprzęt do pracy
  • przyjazną i otwartą kulturę
  • możliwość pracy zdalnej
  • opiekę medyczną oraz kartę Multisport
  • biuro w Warszawie lub w Poznaniu

Rekomendowane oferty

Social Media Specialist

Nowa
5 250 - 7 770 PLN/mies.
adcookie sp. z o.o.
Szczecin
, Praca zdalna
Zdalnie
microsoft 360
social media
samodzielność
Nowa