Key Account Manager - Brand Partnerships (FMCG)
Nowa
Sprzedaż

Key Account Manager - Brand Partnerships (FMCG)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

polski C1

angielski B1

branża FMCG

digital marketing

B2B marketing

digital media

Sprzedaż usług

Mile widziane

G Suite

LinkedIn Automation

Mar-Tech

Pipedrive

Opis stanowiska

O firmie


Jesteśmy wiodącą agencją drive-to-store w Polsce. Zmieniamy sposób w jaki marki sprzedające w offline’ie zarządzają swoimi działaniami online’owymi, dokładając brakującą cegiełkę między akcjami w online, a rezultatami w offline. Pomagamy naszym klientom skutecznie wspierać sprzedaż stacjonarną narzędziami digital oraz pozyskiwać unikalną wiedzę nt. konkurencji i ścieżek konsumentów.

Sercem Proxi.cloud jest technologia umożliwiająca zbieranie danych o zachowaniach w świecie rzeczywistym 8 milionów konsumentów oraz ciągły monitoring ruchu w 200 tysiącach lokalizacji w Polsce. Przetwarzane każdego miesiąca miliardy zdarzeń otwierają przed nami ogrom możliwości.

Notujemy dynamiczny wzrost (śr. ok. 65% rocznie), w 2024 roku dołączyliśmy do Grupy Blix. W Proxi.cloud stajesz się częścią mocnego zespołu, a nie zasobem ludzkim.


Opis stanowiska

Będziesz odpowiadał/-a za rozwój współpracy z reklamodawcami z segmentu Brands - głównie FMCG i OTC.

Dzięki pracy w małym i dynamicznym zespole, nie będziesz musiał/-a martwić się o procedury i zawiłą strukturę organizacyjną, a komunikacja będzie przebiegać sprawnie. Będziesz mógł/-ogła liczyć na wsparcie przełożonych oraz zespołu marketingowego.

Rozwiniesz swoje umiejętności rozwoju rynku i sieć kontaktów oraz będziesz miał/-a realny wpływ na rozwój produktu i strategii sprzedażowej. Będą stały przed Tobą otwarte ścieżki rozwoju w organizacji w kierunku menedżera zespołu sprzedażowego, menedżera produktu lub właściciela rynku Retail/FMCG.


Zakres odpowiedzialności

  • Pozyskiwanie klientów kanałami inbound i outbound
  • Doradzanie klientom w zakresie działań drive-to-store
  • Budowa wizerunku eksperta w zakresie technologii marketingowych
  • Współpraca z zespołami Campaign Operations i Data przy tworzeniu propozycji dla klientów
  • Zarządzanie zadowoleniem klientów

Wymagania

  • Możliwość pracy z biura w Warszawie przez 2 dni w tygodniu
  • Co najmniej 4-letnie doświadczenie w sprzedaży usług lub mediów digitalowych
  • Doświadczenie w pracy z klientami bezpośrednimi i network po stronie reklamodawców
  • Chęć rozwoju w obszarze Digital Marketingu i rozwiązań MarTech
  • Zorientowanie na potrzeby klienta i umiejętność pozyskania informacji zwrotnej
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne oraz zaangażowanie
  • Odpowiedzialność za realizację celów przychodowych i maksymalizację zadowolenia klienta

Mile widziane

  • Wiedza nt. rozwiązań MarTech i wykorzystania nowych technologii w marketingu
  • Umiejętność korzystania z narzędzi wspierających proces sprzedaży: Pipedrive, Slack, G Suite, LinkedIn Automation


Co oferujemy

  • Umowę o pracę lub kontrakt B2B
  • Budżet na rozwój kompetencji
  • Wysokiej jakości sprzęt do pracy
  • Przyjazną i otwartą kulturę
  • Możliwość pracy zdalnej 3 dni w tygodniu
  • Opiekę medyczną oraz kartę Multisport

Rekomendowane oferty

Sprzedawca Handlowiec

Nowa
7 600 - 14 500 PLN/mies.
Alegria Vida Sp. Z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
zaangżowanie
skuteczna komunikacja
dobra organizacja pracy
Nowa