O firmie
Jesteśmy wiodącą agencją drive-to-store w Polsce. Zmieniamy sposób w jaki marki sprzedające w offline’ie zarządzają swoimi działaniami online’owymi, dokładając brakującą cegiełkę między akcjami w online, a rezultatami w offline. Pomagamy naszym klientom skutecznie wspierać sprzedaż stacjonarną narzędziami digital oraz pozyskiwać unikalną wiedzę nt. konkurencji i ścieżek konsumentów.
Sercem Proxi.cloud jest technologia umożliwiająca zbieranie danych o zachowaniach w świecie rzeczywistym 8 milionów konsumentów oraz ciągły monitoring ruchu w 200 tysiącach lokalizacji w Polsce. Przetwarzane każdego miesiąca miliardy zdarzeń otwierają przed nami ogrom możliwości.
Notujemy dynamiczny wzrost (śr. ok. 65% rocznie), w 2024 roku dołączyliśmy do Grupy Blix. W Proxi.cloud stajesz się częścią mocnego zespołu, a nie zasobem ludzkim.
Opis stanowiska
Będziesz odpowiadał/-a za rozwój współpracy z reklamodawcami z segmentu Brands - głównie FMCG i OTC.
Dzięki pracy w małym i dynamicznym zespole, nie będziesz musiał/-a martwić się o procedury i zawiłą strukturę organizacyjną, a komunikacja będzie przebiegać sprawnie. Będziesz mógł/-ogła liczyć na wsparcie przełożonych oraz zespołu marketingowego.
Rozwiniesz swoje umiejętności rozwoju rynku i sieć kontaktów oraz będziesz miał/-a realny wpływ na rozwój produktu i strategii sprzedażowej. Będą stały przed Tobą otwarte ścieżki rozwoju w organizacji w kierunku menedżera zespołu sprzedażowego, menedżera produktu lub właściciela rynku Retail/FMCG.
Zakres odpowiedzialności
Wymagania
Mile widziane
Co oferujemy
Rekomendowane oferty