Jesteś osobą z pasją do digital marketingu?
Masz 2-3 lata doświadczenia w pracy w dziale strategii w agencji digital, social media, full service lub domu mediowym?
Chcesz rozwijać swoje kompetencje, pracując na projektach komunikacyjnych 360 dla najlepszych marek?
Jeśli tak, to czekamy na Twoje CV i kilka słów dlaczego to właśnie z Tobą mielibyśmy tworzyć strategie dla naszych Klientów i przy projektach new business.
Czego oczekujemy?
Wynikającej z pasji znajomości nowych mediów i biegłości w kanałach, formatach i trendach digitalowych,
Perfekcyjnych umiejętności analitycznych: zdolności do analizowania danych i wyciągania trafnych wniosków, cierpliwości, dokładności i skrupulatności,
Kompetencji prezentacyjnych: umiejętności jasnego i logicznego prezentowania koncepcji w oparciu o dane,
Bardzo dobrej znajomości w mowie i piśmie języka angielskiego.
Twoje zadania obejmować będą:
Analizy rynku, konkurencji, konsumenta w kanałach digital,
Analizy potrzeb i zachowań konsumentów w kontekście cyfrowym,
Rozwijanie strategii digitalowych,
Tworzenie ekosystemów komunikacji,
Tworzenie rekomendacji komunikacyjnych,
Prowadzenie projektów od fazy koncepcyjnej do realizacji,
Wsparcie pozostałych członków zespołu strategicznego w bieżących projektach.
Co oferujemy?
Warunki zatrudnienia zawsze dopasowane do potrzeb pracownika,
Pracę w ambitnym, zgranym i potwornie zdolnym zespole,
Możliwość współtworzenia innowacyjnych, strategicznych i kreatywnych projektów dla najlepszych marek na rynku,
Opiekę medyczną,
Dużo okazji do integracji (wspólne śniadania, wyjścia firmowe),
Możliwość pracy zdalnej, hybrydowej lub stacjonarnej - Ty decydujesz :)
Wyślij nam swoje CV i pogadajmy!
Netto miesięcznie - B2B
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty