Publicis Groupe jest najwyżej ocenianym przez analityków holdingiem reklamowym na świecie i globalnym liderem marketingu, komunikacji i transformacji cyfrowej. Zmieniamy biznes reklamowy w oparciu o inżynierię i analizę danych, najnowocześniejsze technologie i kreatywności, która od zawsze była centrum wszystkich naszych działań. W Polsce Publicis Groupe zatrudnia ponad 1800 ekspertów. Organizacja działa w modelu „Power of One”, który integruje i rozwija różne kompetencje Grupy w zakresie podnoszenia wartości biznesowej obecnych i przyszłych Klientów. Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i międzynarodowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi&Saatchi, Publicis Warsaw, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Publicis Commerce, Publicis Production (Prodigious), Yotta (doradztwo i wdrożenia w obszarze danych i technologii) oraz działy specjalistyczne takie jak Investment.
Wymagania:
- Minimum 3-letnie doświadczenie w projektowaniu (kampanie digitalowe, w tym bannerowe oraz social media, visuale) poparte portfolio zawierającym projekty komercyjne,
- Obsługa programów Adobe: Photoshop, After Effects i Illustrator na poziomie dobrym,
- Znajomość zasad projektowania i wyczucie w budowaniu kompozycji,
- Doświadczenie w tworzeniu klasycznych i niestandardowych formatów bannerowych i social media,
- Umiejętność tworzenia animacji (materiały na social media oraz dłuższe formy animowane)
- Znajomość pracy ze specyfikacjami do tworzenia plików emisyjnych na formaty digital
- Umiejętność pracy z brand bookiem marki,
- Znajomość aktualnych trendów w projektowaniu graficznym i reklamie,
- Zaangażowanie w realizowane projekty,
- Umiejętności koncepcyjne w zakresie idei graficznej (wymyślanie lub współkreowanie rozwiązań wizualnych)
- Otwartość we współpracy między działami, komunikatywność
- Dobra organizacja czasu pracy
- Systematyczność i dokładność (Pixel Perfect)
- Mile widziana znajomość lub chęć nauki w pracy z graficznymi narzędziami AI
Zakres obowiązków:
- Tworzenie formatów kampanii: social media i bannerowych oraz przeformatowań, tworzenie animacji SoMe, kreowanie visuali
- Udział w projektach dla obecnych klientów agencji oraz w działaniach new business
- Współtworzenie kampanii wizerunkowych i sprzedażowych oraz poszukiwanie nowoczesnych rozwiązań projektowych
- Nauka i doskonalenie warsztatu
- Mile widziana chęć brania udziału w niestandardowych, wykorzystujących nowinki
Co oferujemy:
- Pracę hybrydową (2 dni biurowe);
- Atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołu;
- Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, platforma benefitowa Nais, "wczasy pod gruszą", dostęp do platformy do nauki języków obcych, dostęp do międzynarodowej platformy szkoleniowej Marcel, itd.)
- Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych;
- Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych;
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.