Graphic & Motion Designer

Design

Graphic & Motion Designer

Design
Domaniewska 42, Warszawa

Publicis Groupe

Pełny etat
UoP, UZ
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Opis stanowiska

Publicis Groupe jest najwyżej ocenianym przez analityków holdingiem reklamowym na świecie i globalnym liderem marketingu, komunikacji i transformacji cyfrowej. Zmieniamy biznes reklamowy w oparciu o inżynierię i analizę danych, najnowocześniejsze technologie i kreatywności, która od zawsze była centrum wszystkich naszych działań. W Polsce Publicis Groupe zatrudnia ponad 1800 ekspertów. Organizacja działa w modelu „Power of One”, który integruje i rozwija różne kompetencje Grupy w zakresie podnoszenia wartości biznesowej obecnych i przyszłych Klientów. Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i międzynarodowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi&Saatchi, Publicis Warsaw, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Publicis Commerce, Publicis Production (Prodigious), Yotta (doradztwo i wdrożenia w obszarze danych i technologii) oraz działy specjalistyczne takie jak Investment. 


Wymagania:

  • Minimum 3-letnie doświadczenie w projektowaniu (kampanie digitalowe, w tym bannerowe oraz social media, visuale) poparte portfolio zawierającym projekty komercyjne,
  • Obsługa programów Adobe: Photoshop, After Effects i Illustrator na poziomie dobrym,
  • Znajomość zasad projektowania i wyczucie w budowaniu kompozycji,
  • Doświadczenie w tworzeniu klasycznych i niestandardowych formatów bannerowych i social media,
  • Umiejętność tworzenia animacji (materiały na social media oraz dłuższe formy animowane)
  • Znajomość pracy ze specyfikacjami do tworzenia plików emisyjnych na formaty digital
  • Umiejętność pracy z brand bookiem marki,
  • Znajomość aktualnych trendów w projektowaniu graficznym i reklamie,
  • Zaangażowanie w realizowane projekty,
  • Umiejętności koncepcyjne w zakresie idei graficznej (wymyślanie lub współkreowanie rozwiązań wizualnych)
  • Otwartość we współpracy między działami, komunikatywność
  • Dobra organizacja czasu pracy
  • Systematyczność i dokładność (Pixel Perfect)
  • Mile widziana znajomość lub chęć nauki w pracy z graficznymi narzędziami AI


Zakres obowiązków:

  • Tworzenie formatów kampanii: social media i bannerowych oraz przeformatowań, tworzenie animacji SoMe, kreowanie visuali
  • Udział w projektach dla obecnych klientów agencji oraz w działaniach new business
  • Współtworzenie kampanii wizerunkowych i sprzedażowych oraz poszukiwanie nowoczesnych rozwiązań projektowych
  • Nauka i doskonalenie warsztatu
  • Mile widziana chęć brania udziału w niestandardowych, wykorzystujących nowinki


Co oferujemy:

  • Pracę hybrydową (2 dni biurowe);
  • Atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołu;
  • Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, platforma benefitowa Nais, "wczasy pod gruszą", dostęp do platformy do nauki języków obcych, dostęp do międzynarodowej platformy szkoleniowej Marcel, itd.)
  • Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych;
  • Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych;


W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.

Wymagane umiejętności

portfolio

Adobe Photoshop

Adobe After Effects

Adobe Illustrator

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 13.03.2025

O firmie

Publicis Groupe

Publicis Groupe to największy holding reklamowy na świecie, lider w dziedzinie marketingu, komunikacji oraz transformacji cyfrowej, napędzany danymi, technologią i kreatywnością. Firma oferuje zintegrowane kampanie rekla...

Zobacz profil firmy