Programmatic Expert

Marketing

Programmatic Expert

Marketing

Domaniewska 44A, Warszawa

Publicis Groupe

Pełny etat
UoP
Starszy specjalista / Senior
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

DV360
Programmatic
Analytics

Opis stanowiska

Publicis Groupe wierzymy, że pozytywna zmiana doświadczeń konsumentów na całej ścieżce zakupowej jest motorem rozwoju biznesu. Transformujemy biznes i umożliwiamy naszym Talentom transformowanie także ich własnych doświadczeń zawodowych. Publicis Groupe jest najwyżej ocenianym przez analityków holdingiem reklamowym na świecie i globalnym liderem marketingu, komunikacji i transformacji cyfrowej. Zmieniamy biznes reklamowy w oparciu o inżynierię i analizę danych, najnowocześniejsze technologie i kreatywności, która od zawsze była centrum wszystkich naszych działań. W Polsce Publicis Groupe zatrudnia ponad 1800 ekspertów. Organizacja działa w modelu „Power of One”, który integruje i rozwija różne kompetencje Grupy w zakresie podnoszenia wartości biznesowej obecnych i przyszłych Klientów. Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i międzynarodowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi&Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Publicis Commerce, Publicis Production (Prodigious), Yotta (doradztwo i wdrożenia w obszarze danych i technologii) oraz działy specjalistyczne takie jak Investment. Polscy eksperci Commerce i Production współtworzą regionalną platformę Publicis Le Pont, operującą w Czechach, na Węgrzech i w Polsce.


Czym będziesz się zajmować?

  • Realizacją kampanii programmatic w oparciu o platformy DSP i DMP
  • Przygotowywaniem raportów, analiz z wyników kampanii i tworzeniem rekomendacji
  • Rekomendowaniem i wprowadzaniem nowości do prowadzonych kampanii
  • Pracą w specjalistycznym zespole obsługującym dużego Klienta – możliwość zdobycia nowego doświadczenia 
  • Prowadzeniem prezentacji dla klientów
  • Współtworzeniem strategii dla klientów
  • Bezpośrednią współpracą z Google


Dołącz do nas, jeśli:

  • Posiadasz minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku Programmatic Specialist
  • Dobrze znasz platformy DSP (zwłaszcza DV360)
  • Interesujesz się nowymi technologiami oraz reklamą internetową
  • Znasz DCM, Analytics 360, Youtube Analytics (mile widziany Adobe Analytics)
  • Masz zdolności analityczne
  • Potrafisz wyciągać logiczne wnioski oraz tworzyć prezentacje
  • Znasz język polski i angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
  • Cechuje Cię chęć uczenia się, dobra organizacja pracy i systematyczność
  • Znasz pakiet Office (w szczególności Excel oraz PowerPoint)


Co oferujemy?

  • Możliwość rozwoju w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej
  • Bogatą ofertę szkoleń online we współpracy z uznanymi partnerami rynkowymi
  • Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych
  • Międzynarodowe środowisko pracy
  • Dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu ("wakacje pod gruszą")
  • Możliwość nauki dwóch języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby
  • Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych
  • Jeśli interesuje Cię praca zdalna lub elastyczne godziny pracy - daj nam znać!


W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.

Oferta dodana: 29.10.2023

Poznaj pracodawcę

Publicis Groupe

Publicis Groupe to największy holding reklamowy, lider w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej.

Zobacz profil firmy
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca