Customer Service Specialist
Nowa
Obsługa klienta

Customer Service Specialist

9 000 - 12 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
9 000 - 12 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

polski C2

angielski B2

HubSpot

SaaS

analityczne myślenie

umiejętności komunikcyjne

Amplitude

budowanie relacji

Mile widziane

samorządy w Polsce

Opis stanowiska

Jesteśmy Publink! Tworzymy aplikacje dla sektora publicznego. Mamy konkretną misję - dzięki nam administracja ma bardziej ludzką twarz.

Za nami ponad 10 lat działania. Przeszliśmy od małej grupy cenionych konsultantów do skalującego się startupu SaaS. Ostatnie 5 lat to wzrost od 2 do niespełna 12 mln zł ARR. To jednak dopiero początek naszej przygody 🚀.


Wzrost jest dla nas ważny; ale najważniejsi są Klienci. Sprawdź, jak bardzo doceniają naszą pracę: publink.com/#reviews-section


Kogo szukamy?

Customer Service Specialist, który_a zadba o doświadczenie naszych Klientów - od pierwszego kontaktu, przez rozwiązywanie codziennych wyzwań, po budowanie długotrwałych relacji. Szukamy osoby, która nie tylko odpowiada na potrzeby Klientów, ale też aktywnie proponuje rozwiązania, usprawnia procesy i chce realnie wpływać na to, jaką wartość uzyskują Klienci w produktach ekosystemu Publink.


Wymagania

  • Masz min. 3-letnie doświadczenie w organizacji SaaS w obsłudze Klienta lub/i w zespole CS (przy produktach technologicznych)
  • Rozumiesz i stosujesz podejście zorientowane na Klienta, koncentrując się na budowaniu i utrzymywaniu długotrwałych relacji
  • Rozumiesz specyfikę SaaS
  • Potrafisz myśleć analitycznie i szybko dostrzegasz zależności
  • Cechują Cię wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • Dobrze czujesz się w prezentacjach, wystąpieniach i spotkaniach na żywo
  • Charakteryzuje Cię otwartość, szczerość i chęci do nauki
  • Prezentujesz postawę gracza zespołowego, zaangażowanie i chęć współpracy nad wspólnymi celami
  • Jesteś osobą samoorganizującą się - świetnie zarządzasz priorytetami i swoim czasem
  • Lubisz usprawniać swoją codzienną pracę i szukać nowych rozwiązań
  • Jesteś nastawiony_a na działanie i rozwiązywanie problemów
  • Sprawnie posługujesz się takimi narzędziami jak: HubSpot, Notion, Amplitude, MS Azure, Figma
  • Biegle posługujesz się językami polskim (natywnie/C2) i angielskim (min. B2)


Nice to haves:

  • Rozumiesz jak funkcjonują samorządy w Polsce, znasz podstawy działania finansów publicznych na poziomie samorządowym


Jakie będą Twoje cele krótkoterminowe (1-3 miesięcy)?

  • Wdrożysz się do organizacji, merytorycznie, technicznie i produktowo
  • Aktywnie przejdziesz przez kluczowe procesy dla roli CSS na styku pracy z Klientem
  • Wesprzesz inne osoby w roli CSS w obsłudze Klientów


Jakie będą Twoje cele średnioterminowe (3-6 miesięcy)?

  • Weźmiesz odpowiedzialność za samodzielną obsługę Klientów (bieżąca obsługa i współpraca)
  • Aktywnie wejdziesz w realizację działań mających na celu poprawienie adopcji Klientów w produktach
  • Wdrożysz się i poznasz pozostałe procesy na styku z Klientem (usługi, proces odnowieniowy, proces sprzedażowy)


Jakie będą Twoje cele krótkoterminowe (6-12 miesięcy)?

  • Samodzielnie będziesz realizować projekty (dedykowane kampanie i projekty mające na celu poprawę performance Klientów w produkcie)
  • Wpłyniesz na poprawę metryk prezentujących efekty działania zespołu.


Zapewnimy Ci...

  • Formę współpracy w oparciu o umowę B2B (widełki w przedziale 9 - 12k PLN netto)
  • Elastyczny czas pracy
  • 26 dni wolnych
  • Tryb pracy hybrydowy lub zdalny (z przyjazdem 1/msc do biura w Poznaniu)
  • Niezbędny sprzęt, praca na systemie operacyjnym MS Windows
  • Stanowisko pracy w biurze i domu (2 monitory, stacja dokująca, słuchawki itp.)
  • Przestrzeń do popełniania błędów i wyciągania z nich wniosków
  • Budżet na udział w szkoleniach i konferencjach
  • Tradycyjne benefity (prywatna opieka medyczna, karta multisport, angielski z native speakerem)


Ważne dla nas wartości, które pozwolą Ci określić czy do nas pasujesz...

✅ Jesteśmy ambitni - chcemy rosnąć szybko po to, aby nasze produkty mogły rzeczywiście zmienić otaczającą nas rzeczywistość.

✅ Jesteśmy pomocni - docieramy do prawdziwych potrzeb i problemów i rozwiązujemy je, czasem poświęcając coś ekstra - żeby dowieźć.

✅ Jesteśmy autentyczni - nie udajemy (jako organizacja i jako ludzie), przyznajemy się do błędów i niewiedzy, pokazujemy nasze działania i "mówimy jak jest".

✅ Jesteśmy przyjaźni - tworzymy wspólnotę dla urzędników i dla nas, komunikujemy się prosto, zrozumiale oraz z dobrymi intencjami.

Wszystko to przekłada się na kulturę organizacyjną, w której istotną rolę odgrywają m. in.:

  • Sens i wartości ponad zysk - potrafimy zrezygnować z zarobku, kiedy uważamy że to oddali nas od realizacji misji - bardziej ludzkiej administracji
  • Współpraca zespołów ponad hierarchią - stosujemy merytokrację, gdzie liczy się argument i współpraca a nie nazwa stanowiska
  • Wolność i zaufanie ponad zasadami i kontrolą - razem dążymy do celów, nie interesują nas wycinkowe działania ani meldowanie się o konkretnej godzinie
  • Radykalna transparencja ponad reglamentacją informacji - wszystkie informacje odnośnie tego co robimy, czym się zajmujemy i jakie są tego rezultaty są “domyślnie otwarte”


Proces rekrutacji

  1. 🙌 sprawdzenie aplikacji - zapraszamy na rozmowę kandydatów, których CV wskazuje na dopasowanie do roli i potrzeb opisanych w ogłoszeniu;
  2. 👊 rozmowa wstępna z Olą (CCO) i Magdą (Customer Service Specialist) - ok. 60 minut - online - poznajemy się i sprawdzamy dopasowanie do roli, szukamy cech miękkich świadczących o dopasowaniu do organizacji;
  3. 💡 zadanie rekrutacyjne - jeśli pierwsza rozmowa jest obiecująca, poprosimy Cię o wykonanie zadania, za pomocą którego będziemy chcieli poznać Twój sposób myślenia i podejścia do rozwiązywania problemów
  4. 💪 II rozmowa - na podstawie wykonanego zadania podejmiemy decyzję o zaproszeniu Cię do udziału spotkaniu odbywającym się w naszym biurze w Poznaniu - ok. 2h live - wezmą w niej udział osoby pełniące różne role w naszej organizacji, z którymi przyjdzie Ci współpracować
  5. ☎️ rozmowa z Twoimi współpracownikami - w trakcie drugiej rozmowy poprosimy Cię o przekazanie kontaktu do kilku osób z którymi pracowałeś_aś wcześniej (np. członków zespołu, dawnych liderów, partnerów w projekcie) żeby skontaktować się z nimi i zapytać czy polecają współpracę z Tobą
  6. 🤝 oferta - albo przedstawimy ofertę albo obszernie feedbackujemy cały proces
9 000 - 12 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

Rekomendowane oferty

Specjalista ds. Obsługi Klienta (Łomża)

Nowa
Centrum Nauki i Biznesu Żak
Łomża
pozyskiwanie klientów
obsługa klienta
sprzedaż
Nowa