Oferty
Renewal Manager / Account Manager

Renewal Manager / Account Manager

11 000 - 14 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

polski C2

angielski B2

customer service

customer journey

customer success

HubSpot

SaaS

Umiejętności komunikacyjne

Mile widziane

sprzedaż

upsell

Opis stanowiska

Jesteśmy Publink! Tworzymy aplikacje dla sektora publicznego. Mamy konkretną misję - dzięki nam administracja ma bardziej ludzką twarz.

Za nami ponad 10 lat działania. Przeszliśmy od małej grupy cenionych konsultantów do skalującego się startupu SaaS. Ostatnie 5 lat to wzrost od 2 do niespełna 12 mln zł ARR. To jednak dopiero początek naszej przygody 🚀.


Wzrost jest dla nas ważny; ale najważniejsi są Klienci. Sprawdź, jak bardzo doceniają naszą pracę: publink.com/#reviews-section


Kogo szukamy?

Renewal Managera, który_a kompleksowo zaopiekuje proces odnowień subskrypcji i będzie odpowiedzialny_a za zwiększanie wartości naszych Klientów. Szukamy osoby gotowej podjąć się stworzenia i implementacji nowej strategii zapewniającej dostarczanie najlepszych rozwiązań oraz umiejętnie współpracującej z innymi obszarami w Publink.


Wymagania

  • Masz min. 3-letnie doświadczenie w zakresie realizacji procesu odnowieniowego lub 2-letnie w sprzedaży w SaaS (przy produktach technologicznych lub usługach finansowych)
  • Masz doświadczenie w obszarze budowania i optymalizacji procesów odnowieniowych lub sprzedażowych
  • Prezentujesz szerokie zrozumienie procesu odnowieniowego jako elementu pracy z aktywnością Klienta i odnajdujesz się w takim podejściu
  • Jesteś osobą nastawioną na działanie i odnajdujesz się w szybkim reagowaniu na problemy Klienta
  • Działasz na styku różnych obszarów (support, CS, sales, produkt)
  • Rozumiesz i stosujesz podejście zorientowane na Klienta, z którym budujesz długotrwałe relacje
  • Sprawnie posługujesz się takimi narzędziami jak: HubSpot, Notion, Amplitude, MS Azure, Figma
  • Cechują Cię wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i rozwiązywania problemów
  • Prezentujesz postawę gracza zespołowego, zaangażowanie i chęć współpracy nad wspólnymi celami
  • Jesteś osobą samoorganizującą się - świetnie zarządzasz priorytetami oraz swoim czasem
  • Lubisz usprawniać swoją codzienną pracę
  • Biegle posługujesz się językami polskim (natywnie/C2) i angielskim (min. B2)


Nice to haves:

  • Doświadczenie w zakresie dosprzedaży / up-sellu


Jakie będą Twoje cele krótkoterminowe (1-3 miesięcy)?

  • Wdrożysz się do organizacji, merytorycznie, technicznie i produktowo
  • Aktywnie przejdziesz przez istniejące procesy renewalowe
  • Wejdziesz w pierwsze działania na styku z Klientem


Jakie będą Twoje cele średnioterminowe (3-6 miesięcy)?

  • Samodzielnie będziesz realizować obsługę na rzecz Klientów (bieżąca obsługa i współpraca)
  • Wdrożysz się i poznasz wszystkie procesy na styku z Klientem (support, services, onboarding, opieka, praca z adopcją, proces sprzedażowy)
  • Pomożesz w usprawnieniu i rozwinięciu istniejącego procesu renewalowego


Jakie będą Twoje cele długoterminowe (6-9 miesięcy)?

  • Samodzielnie będziesz realizować projekty (dedykowane kampanie i projekty mające na celu poprawę performance Klientów)
  • Wpłyniesz na poprawę metryk prezentujących efekty działania obszaru
  • Usprawnisz współpracę na styku obszaru renewalowego z innymi obszarami (CS, services, sales)
  • Zaplanujesz i zaimplementujesz proces przejścia Klientów na nowy plan pricingowy
  • Przejmiesz ownership za obszar renewalowy


Zapewnimy Ci...

  • Formę współpracy w oparciu o umowę B2B (widełki w przedziale 11 - 14k PLN netto)
  • Elastyczny czas pracy (rozpoczęcie dnia do godz. 9:00)
  • 26 dni wolnych
  • Tryb pracy hybrydowy lub zdalny (z przyjazdem 1/msc. do biura w Poznaniu)
  • Niezbędny sprzęt, system operacyjny do wyboru (MS Windows lub MacOS)
  • Stanowisko pracy w biurze i domu (2 monitory, stacja dokująca, słuchawki itp.)
  • Swobodę i wolność do podejmowania decyzji w swoim obszarze
  • Przestrzeń do popełniania błędów i wyciągania z nich wniosków
  • Budżet na udział w szkoleniach i konferencjach
  • Tradycyjne benefity (prywatna opieka medyczna, karta multisport, angielski z native speakerem)


Ważne dla nas wartości, które pozwolą Ci określić czy do nas pasujesz...

✅ Jesteśmy ambitni - chcemy rosnąć szybko po to, aby nasze produkty mogły rzeczywiście zmienić otaczającą nas rzeczywistość.

✅ Jesteśmy pomocni - docieramy do prawdziwych potrzeb i problemów i rozwiązujemy je, czasem poświęcając coś ekstra - żeby dowieźć.

✅ Jesteśmy autentyczni - nie udajemy (jako organizacja i jako ludzie), przyznajemy się do błędów i niewiedzy, pokazujemy nasze działania i "mówimy jak jest".

✅ Jesteśmy przyjaźni - tworzymy wspólnotę dla urzędników i dla nas, komunikujemy się prosto, zrozumiale oraz z dobrymi intencjami.


Wszystko to przekłada się na kulturę organizacyjną, w której istotną rolę odgrywają m. in.:

  • Sens i wartości ponad zysk - potrafimy zrezygnować z zarobku, kiedy uważamy że to oddali nas od realizacji misji - bardziej ludzkiej administracji
  • Współpraca zespołów ponad hierarchią - stosujemy merytokrację, gdzie liczy się argument i współpraca a nie nazwa stanowiska
  • Wolność i zaufanie ponad zasadami i kontrolą - razem dążymy do celów, nie interesują nas wycinkowe działania ani meldowanie się o konkretnej godzinie
  • Radykalna transparencja ponad reglamentacją informacji - wszystkie informacje odnośnie tego co robimy, czym się zajmujemy i jakie są tego rezultaty są “domyślnie otwarte”


Proces rekrutacji

  1. 🙌 sprawdzenie aplikacji - zapraszamy na rozmowę kandydatów, których CV wskazuje na dopasowanie do roli i potrzeb opisanych w ogłoszeniu
  2. 👊 rozmowa wstępna z Olą (CCO) - do 60 minut online - poznajemy się i sprawdzamy dopasowanie do roli, szukamy cech miękkich świadczących o dopasowaniu do organizacji
  3. 💡 zadanie rekrutacyjne - jeśli pierwsza rozmowa jest obiecująca, poprosimy Cię o wykonanie zadania, za pomocą którego będziemy chcieli poznać Twój sposób myślenia i podejścia do rozwiązywania problemów
  4. 💪 II rozmowa - na podstawie wykonanego zadania podejmiemy decyzję o zaproszeniu Cię do udziału spotkaniu odbywającym się w naszym biurze w Poznaniu - ok. 2h live - wezmą w niej udział osoby pełniące różne role w naszej organizacji, z którymi przyjdzie Ci współpracować
  5. ☎️ rozmowa z Twoimi współpracownikami - w trakcie drugiej rozmowy poprosimy Cię o przekazanie kontaktu do kilku osób z którymi pracowałeś_aś wcześniej (np. członków zespołu, dawnych liderów, partnerów w projekcie) żeby skontaktować się z nimi i zapytać czy polecają współpracę z Tobą
  6. 🤝 oferta - albo przedstawimy ofertę albo obszernie feedbackujemy cały proces


11 000 - 14 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

Rekomendowane oferty

Młodszy/-a specjalista/-tka ds. relacji z klientami

Nowa
4 000 - 5 500 PLN/mies.
AleBilet
Warszawa
kreatywność
samodzielność
skuteczna komunikacja
Nowa

Specialist Customer Care QA Agent (with Spanish, Italian or French)

Nowa
Align Technology
Wrocław
obsługa klienta
język angielski
project management
Nowa

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta francuskojęzycznego

Nowa
6 500 - 8 500 PLN/mies.
APV.EU
Poznań
sprzedaż
Microsoft Office
prawo jazdy kat. B
Nowa

Content Moderator (Junior Data Reviewer) with English and Hebrew

Nowa
Accenture
Łódź
English
Hebrew
Nowa

Customer Service Specialist with English and Other Foreign Language

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Opole
Communication Skills
Nowa