Pure Play to pierwsza w Polsce, transparentna agencja mediowa wyspecjalizowana w realizacji kampanii Digital z naciskiem na działania w modelu Programmatic i kompleksowym doradztwie w tym zakresie. Naszymi podstawowymi wartościami są transparentność i efektywność – działamy wyłącznie w interesie naszych klientów.
Miejsce pracy: Warszawa (Al. Jerozolimskie 123A, przy Placu Zawiszy- hybrydowy model pracy)
Zakres obowiązków:
- planowanie, realizacja i podsumowywanie kampanii online;
- bezpośredni kontakt z klientami;
- odpowiedzialność za całościowe prowadzenie kampanii na różnych platformach do planowania i zakupu reklam online, zgodnie z potrzebami Klienta (Google Ads, DV360, Adform, Facebook Business Manager, TikTok Ads itp.), a także w razie potrzeby zakupów bezpośrednich;
- tworzenie analiz dotyczących wyników kampanii i możliwości ich optymalizacji, w tym danych sprzedażowych w kampaniach e-commerce, danych o użytkownikach i innych;
- techniczne przygotowanie startu kampanii reklamowych;
- zarządzanie przebiegiem kampanii w tym kontrola budżetu;
- monitoring i optymalizacja kampanii pod kątem zdefiniowanych KPI;
- analiza danych i raportowanie wyników kampanii.
Wymagania:
- 2 lata doświadczenia w planowaniu i zakupie reklam online (warunek konieczny) na przynajmniej jednej z poniższych platform zakupowych:
- Facebook Business Manager (Facebook, Instagram, Messenger),
- Google Ads (Paid Search, Video, Display, Shopping),
- DSP (DV360, Adform, MediaMath, Appnexus, The Trade Desk);
- doświadczenie w pracy z klientem (prezentacje, maile, raporty - preferowany bezpośredni kontakt);
- mile widziane doświadczenie w planowaniu i zakupie mediów w innych platformach zakupowych (TikTok Ads, Snapchat) i bezpośrednio u wydawców;
- odpowiedzialność, terminowość w realizacji zadań, analityczne myślenie;
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie, pozwalająca na pracę z klientami;
- wiedza w zakresie mediów online;
- Znajomość aplikacji Excel, PowerPoint, Word, Outlook.
Oferujemy:
- dofinansowanie karty Multisport;
- opiekę medyczną;
- szkolenia;
- platformę do nauki języka angielskiego;
- firmową drużynę koszykówki i piłki nożnej;
- spotkania integracyjne raz na kwartał;
- pracę w pierwszej w Polsce digitalowej agencji mediowej współpracującej z Klientami w sposób w 100% transparentny;
- pełne zaufanie Klientów;
- prace w modelu hybrydowym 3 dni z biura, 2 dni z domu;
- pracę w biurze z pięknym widokiem na Warszawę;
- samodzielność i odpowiedzialność;
- możliwość budowania strategicznych i taktycznych kompetencji digitalowego planowania i zakup kampanii online;
- pracę w dobrej atmosferze i dynamicznym zespole i dla interesujących klientów.