PWPW S.A.
Jesteśmy jedną z najnowocześniejszych na świecie firm z branży SECURITY PRINTING. 🥇🏆 Łączymy tradycję z nowoczesnością. Realizujemy innowacyjne zadania badawczo-rozwojowe, tak aby móc kreować najnowocześniejsze rozwiązania. Stale monitorujemy rynek w dziedzinie technologii oraz zabezpieczeń stosowanych w dokumentach i drukach zabezpieczonych, takich jak: banknoty, banderole, dowody osobiste, paszporty czy prawa jazdy. Projektujemy i wdrażamy systemy informatyczne wewnętrznie i dla obywateli, które wspierają portfolio produktowe #PWPW.
🚀Zapraszamy Cię do realizacji poniższych zadań:
Udział w określaniu zakresu i wymagań jakościowych projektów inwestycyjnych (PFU), w tym współpraca z poszczególnymi osobami branżowymi zaangażowanymi w planowanie realizacji zadań w projekcie.
Planowanie i nadzorowanie realizacji projektów zgodnie z harmonogramem.
Identyfikowanie odchyleń od planu i proponowanie/podejmowanie działań korygujących.
Analizowanie oraz zarządzanie ryzykiem i szansami związanym z projektami.
Tworzenie i kontrola budżetu oraz optymalizacja kosztów.
Koordynowanie działań zespołu zadaniowego (inżynierowie, produkcja, logistyka, podwykonawcy, etc.).
Weryfikacja i opiniowanie dokumentacji projektowej (m.in. projektów budowlanych i wykonawczych),w tym nadzór nad jej wykonaniem oraz zgodnością z przepisami i warunkami technicznymi.
Udział w negocjacjach warunków współpracy i umów.
Dostarczanie ogólnej wiedzy i doradztwa z zakresu zarządzania projektami i procesem budowlanym.
👉 Chcielibyśmy, abyś posiadał/a:
Wykształcenie wyższe techniczne (budownictwo, inżynieria lądowa lub pokrewne).
Min. 5 lat w realizacji projektów budowlanych, w tym min. 2 lata jako Project Manager / Kierownik Projektu.
Doświadczenie w realizacji średnich i dużych obiektów przemysłowych (budynki/hale produkcyjne z zapleczem), obiektów użyteczności publicznej lub dużych inwestycji infrastrukturalnych w funkcji Kierownika Budowy lub Project Managera.
Umiejętność zarządzania budżetem, harmonogramem i zasobami projektowymi.
Znajomość przepisów prawa budowlanego i administracyjnego, związanych z realizacją procesu inwestycyjnego.
Znajomość procesu uzyskiwania zgód i decyzji administracyjnych.
Umiejętność korzystania z dokumentacji technicznej, znajomość norm branżowych.
Znajomość oprogramowania, np. Auto CAD, MS Project, Norma Pro.
Zdolności analityczne i umiejętność rozwiązywania problemów.
👍 Mile widziane:
Mile widziane studia podyplomowe z zarządzania projektami budowlanymi lub znajomość metodologii zarządzania projektami (np. PMI, PRINCE2).
Doświadczenie w realizacji inwestycji budowlanych w oparciu o PZP.
Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń.
🎁To Ci możemy zaoferować:
Udział w ciekawych, wielobranżowych projektach prawnych.
Współpracę z firmą o ugruntowanej pozycji na rynku.
Możliwość odbycia szkoleń wewnętrznych zewnętrznych oraz wsparcie w rozwoju zawodowym.
Możliwość dołączenia do prywatnej opieki medycznej w Lux Med i placówkach współpracujących.
Zajęcia sportowe (możliwość skorzystania z karty Multisport, sekcje sportowe).
Praca w pięknej i dogodnie skomunikowanej lokalizacji.
Rekomendowane oferty