Dołącz do Naszego Zespołu jako:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Dołączysz do fantastycznego zespołu, który sprawi, ze szybko poznasz tajniki nowej pracy. Każdy projekt będzie dla Ciebie niezapomnianą przygodą. U nas nie ma miejsca na nudę!
Razem wiele zdziałacie!
To oferujemy:
- pakiet benefitów m.in. prywatna opieka medyczna, kafeteria Mybenefit w tym karta sportowa, bilety do kina, zniżki na zakupy; paczki świąteczne dla pracowników i dzieci, dofinansowanie do wypoczynku, karty Sim dla Ciebie i rodziny w atrakcyjnej cenie itp.
- możliwość rozwoju w wybranym kierunku dzięki m.in. szkoleniom, projektom cross-funkcyjnym
- kompleksowy program wdrożeniowy dostosowany do specyfiki działu oraz stanowiska
- pracę w zespole ludzi, którzy cenią poczucie humoru i zaangażowanie
Twój zakres obowiązków:
- utrzymywanie codziennych relacji z Klientami Biznesowymi w zakresie dystrybucji krajowej i międzynarodowej
- nadzorowanie bieżącej obsługi zleceń transportowych
- rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych
- raportowanie jakości wykonywanych usług na potrzeby Klientów
Nasze wymagania:
- łatwo nawiązujesz kontakty i budujesz relacje interpersonalne
- swoje obowiązki wykonujesz z zaangażowaniem
- dobrze organizujesz własną pracę i umiesz pracować pod presją czasu
- znasz język angielski na poziomie średnio zaawansowanym (B1/B2)
- lubisz i dobrze znasz pakiet MS Office
- masz doświadczenie w obsłudze klienta logistycznego minimum 3lata
- posiadasz zdolności analityczne
Mamy DRIVE do rozwoju!
To wszystko dzięki grze zespołowej! Magazynierzy troszczą się o fachowe przeładunki i opiekują się towarem naszych Klientów w magazynach, Dyspozytorzy organizują dostawy, Specjaliści dbają o sprawny i przyjazny kontakt z Klientami, a Kierowcy docierają z zamówionym towarem do najdalszych zakątków Europy – wszyscy mamy wpływ na to, że Raben Logistics Polska nieustannie porusza rzeczy we właściwym kierunku.