Rating Captain to platforma i zestaw narzędzi do monitorowania i zarządzania opiniami o firmie w zewnętrznych portalach opiniotwórczych oraz do obsługi negatywnych opinii w celu minimalizowania ich negatywnego wpływu na publiczny wizerunek firmy w sieci. Rating Captain działa w modelu SaaS i obsługuje wiele małych brandów, jak również dużych korporacji. Projektujemy i wdrażamy algorytmy sztucznej inteligencji, które automatyzują komunikację z klientami.
Zakres obowiązków:
- identyfikowanie nowych możliwości sprzedażowych i nowych kanałów dotarcia do potencjalnych Klientów;
- nawiązywanie i rozwijanie długofalowych relacji z Klientami;
- tworzenie ofert sprzedażowych, mailingów do Klientów;
- analiza potrzeb Klienta i pomoc w wyborze odpowiedniej oferty;
- prowadzenie spotkań (głównie online) z Klientami, mających na celu prezentację produktu (aplikacji);
- dbanie o przypisanych Klientów w procesie wdrożenia i w obsłudze posprzedażowej;
- realizacja założonych celów sprzedażowych;
- raportowanie i dbanie o poprawność i aktualność danych w systemie CRM;
- docelowo - rozwój Działu Sprzedaży i koordynacja jego działań.
Oczekujemy:
- doświadczenie w sprzedaży (najlepiej B2B);
- otwartości, komunikatywności oraz łatwości w budowaniu i utrzymywaniu relacji;
- kreatywności, pewności siebie, konsekwencji w dążeniu do celu;
- umiejętności ustalania priorytetów, zarządzania swoim czasem i dotrzymywania terminów;
- odpowiedzialności za swoje zadania i wyznaczone cele;
- minimum komunikatywnej znajomości języka angielskiego.
Oferujemy:
- pracę w klimatycznym biurze we Wrocławiu;
- wybór preferowanej formy zatrudnienia;
- dużo samodzielności w podejmowaniu decyzji;
- pracę częściowo zdalną i elastyczne godziny pracy;
- fajną atmosferę i firmowe wyjścia/wyjazdy;
- wynagrodzenie w formie podstawy i prowizji od sprzedaży.