Miejsce pracy: Wrocław
Dbamy o Ciebie, dlatego u nas:
Rozwijasz się.
Szkolisz się.
Możesz zmienić stanowisko.
Pracujesz międzynarodowo.
Masz opiekę medyczną i kartę Multisport.
Bawisz się na imprezach integracyjnych.
Grasz w drużynach sportowych.
Parkujesz wygodnie.
Oferujemy
stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie;
udział w projektach mających realny wpływ na rozwój organizacji;
pracę w międzynarodowym środowisku;
zdobycie doświadczenia w organizacji będącej światowym liderem branży;
codzienne wyzwania wspierające rozwój zawodowy;
dofinansowanie do posiłków, prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie grupowe;
parking samochodowy i rowerowy dla pracowników.
Obowiązki
sprawna i efektywna obsługa reklamacji narzędzi, elektronarzędzi i sprzętu technicznego będącego w ofercie handlowej firmy;
sprawdzanie maszyn i narzędzi pod kątem wad zgłaszanych przez klientów;
naprawa urządzeń oraz wycena napraw;
obsługa stanowiska spedycji i wsparcie serwisowego Działu Obsługi Klienta;
prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą reklamacji.
Wymagania
wykształcenie średnie;
doświadczenie na podobnym stanowisku;
znajomość budowy elektronarzędzi i innych urządzeń technicznych (umiejętność czytania rysunku technicznego i schematów elektrycznych);
umiejętność diagnozowania usterek maszyn, prowadzenia prac naprawczych i konserwatorskich;
umiejętność obsługi komputera (podstawowa znajomość pakietu MS Office);
dobra organizacja pracy, samodzielność w wykonywaniu zadań;
uprawnienia SEP E1 (mile widziane).
Rekomendowane oferty