Kierowniczka / Kierownik ds. marketingu
Marketing

Kierowniczka / Kierownik ds. marketingu

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

marketing manager

marketing

zarządzanie zespołem

język angielski

skuteczna komunikacja

analiza

manager

odpowiedzialność

Opis stanowiska

Rebel jest największym w Polsce wydawcą, hurtownikiem i sklepem oferującym nowoczesne gry planszowe. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Asmodee. Zachowaliśmy jednak to, dzięki czemu tak dobrze nam się razem pracuje – połączenie profesjonalizmu i geekowej atmosfery. Wyjątkowi ludzie, kultura otwartości i zaufania oraz stałe i pewne zatrudnienie – to wszystko i wiele więcej czeka na Ciebie w Rebelu.



Do działu naszej firmy zajmującego się marketingiem i promocją gier planszowych wydawnictwa Rebel poszukujemy kierowniczki / kierownika ds. marketingu na pełny etat.



Wobec kandydatki albo kandydata mamy następujące wymagania

(wyślij do nas aplikację, tylko jeśli spełniasz wszystkie warunki):

·        doświadczenie na stanowisku kierownika lub dyrektora marketingu;

·        doskonałe umiejętności koordynowania i zarządzania zespołem;

·        zaawansowana wiedza z zakresu nowoczesnego marketingu i komunikacji marketingowej (digital marketing, offline marketing, trade marketing);

·        zdecydowanie w podejmowaniu decyzji – w tym sprawne reagowanie na RTM;

·        bardzo dobra organizacja pracy i odpowiedzialność za powierzone zadania;

·        myślenie strategiczne, proaktywność, nastawienie na wynik i osiąganie rezultatów;

·        znajomość nowoczesnych narzędzi marketingu oraz trendów rynkowych;

·        umiejętność wykorzystywania analiz danych do optymalizacji działań marketingowych;

·        biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie);

·        wybitne umiejętności pracy zespołowej – koordynacja działań wielopłaszczyznowych;

·        doskonała komunikacja i dojrzałość zawodowa.



Dodatkowymi atutami będą dla nas:

·        portfolio udanych kampanii marketingowych;

·        doświadczenie w pracy z dużymi markami lub w agencjach marketingowych;

·        rozległa wiedza branżowa, znajomość rynku i produktów firmy;

·        doświadczenie w zarządzaniu wielomilionowym budżetem marketingowym;

·        certyfikaty z zakresu marketingu i e-marketingu;

·        wrażliwość społeczna i wysokie normy etyczne;

·        doświadczenie w opracowywaniu i realizacji kampanii w mediach społecznościowych;

·        duża odporność na stres oraz elastyczność i umiejętność pracy pod presją czasu;

·        wykształcenie kierunkowe z dziedziny marketingu, komunikacji lub pokrewnej;

·        znajomość gier planszowych ;)



Twoje obowiązki:

·        odpowiedzialność za cały obszar marketingu spółki;

·        kierowanie zespołem marketingu – zarządzanie pracą i rozwojem zespołu;

·        koordynowanie i łączenie w całość działań z wielu obszarów (m.in. brandingu, performance marketingu, SEO i contentu, zarządzania mediami społecznościowymi, influencer marketingu);

·        opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej zgodnie z celami firmy;

·        analiza trendów rynku gier – badanie preferencji i zachowań konsumentów;

·        projektowanie kampanii promocyjnych – tworzenie kreatywnych i skutecznych akcji reklamowych;

·        zarządzanie budżetem marketingowym – efektywne rozdzielanie środków finansowych;

·        współpraca z działem sprzedaży – koordynacja działań promocyjnych z zespołem sprzedażowym;

·        negocjacje z partnerami i uzgadnianie warunków współpracy;

·        mierzenie ROI kampanii – ocena efektywności inwestycji w działania marketingowe;

·        analiza danych sprzedażowych, interpretacja wyników sprzedaży dla optymalizacji działań;

·        zarządzanie projektami specjalnymi i innowacyjnymi inicjatywami marketingowymi;

·        ciągłe doskonalenie wiedzy z zakresu marketingu i trendów rynkowych;

·        szkolenie i rozwój kompetencji członków zespołu marketingowego;

·        dbanie o kreowanie pozytywnego wizerunku i rozpoznawalności firmy i jej produktów;

·        współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia spójności działań marketingowych.



To, co oferujemy:

·        umowa o pracę na kwotę 12.000 PLN brutto miesięcznie;

·        stabilne zatrudnienie – szukamy pracownika na lata;

·        coroczna waloryzacja wynagrodzenia;

·        elastyczne godziny rozpoczęcia każdego dnia pracy (między 7:00 a 9:00);

·        pakiet prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenie na życie;

·        dostęp do specjalistycznej pomocy psychologicznej i darmowych sesji psychoterapii;

·        nielimitowane konsultacje prawne i porady finansowe;

·        specjalny rabat dla pracowników na produkty z naszego sklepu;

·        platforma do nauki języków obcych;

·        dofinansowanie karty sportowej;

·        dostęp do biblioteczek pracowniczych z grami planszowymi, komiksami, erpegami i puzzlami;

·        konto premium na Board Game Arena;

·        wszelki sprzęt niezbędny do pracy.



Warto wiedzieć, że:

·        pracujemy od poniedziałku do piątku (wolne weekendy);

·        możliwa jest praca hybrydowa w wymiarze 1 dnia pracy zdalnej w tygodniu (4 dni w biurze);

·        oferujemy pulę dodatkowych 4 dni wolnych w roku (w tym 2 dni na dowolny wolontariat);

·        miejsce pracy znajduje się w Gdańsku w siedzibie naszej firmy, w nowym biurze przy ul. Sąsiedzkiej 20 (niedaleko stacji PKM Matarnia);

·        tworzymy środowisko pracy przyjazne dla osób o wszelkich preferencjach i poglądach;

·        w dziale marketingu mamy obecnie 8 osób, a cała firma zatrudnia 100 pracowników;

·        w biurze wszyscy pracownicy mają nielimitowany dostęp do wysokogatunkowej herbaty i kawy, oferujemy mleko i napoje roślinne oraz dostęp do automatycznego ekspresu do kawy;

·        w naszej siedzibie znajduje się kilka dystrybutorów wody oraz automat z wodą gazowaną;

·        co tydzień dostarczana jest porcja świeżych owoców dla wszystkich pracowników.



Podczas rekrutacji:

·        otrzymasz potwierdzenie, że Twoja aplikacja do nas dotarła;

·        dowiesz się, jak będzie wyglądał cały proces już na jego początku;

·        dostaniesz feedback, jeśli przejdziesz choć jeden etap procesu;

·        gwarantujemy partnerską atmosferę – Ty również możesz zadawać pytania;

·        nie będziemy nic ukrywać, dowiesz się, jak jest i czego możesz się spodziewać w pracy;



Jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje CV – odpowiemy na nie w 72 godziny (z wyłączeniem dni wolnych).


Nie wierzysz? Sprawdź!


Wszystkie nasze aktualne oferty pracy znajdziesz zawsze na stronie rebel.pl/kariera.


Aplikację wyślij na adres rekrutacja@rebel.pl. Pamiętaj, by Twoje CV zawierało klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Rebel Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”