Rebel jest największym w Polsce wydawcą, hurtownikiem i sklepem oferującym nowoczesne gry planszowe. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Asmodee. Zachowaliśmy jednak to, dzięki czemu tak dobrze nam się razem pracuje – połączenie profesjonalizmu i geekowej atmosfery. Wyjątkowi ludzie, kultura otwartości i zaufania oraz stałe i pewne zatrudnienie – to wszystko i wiele więcej czeka na Ciebie w Rebelu.
Do działu naszej firmy zajmującego się marketingiem i promocją gier planszowych wydawnictwa Rebel poszukujemy kierowniczki / kierownika ds. marketingu na pełny etat.
Wobec kandydatki albo kandydata mamy następujące wymagania
(wyślij do nas aplikację, tylko jeśli spełniasz wszystkie warunki):
· doświadczenie na stanowisku kierownika lub dyrektora marketingu;
· doskonałe umiejętności koordynowania i zarządzania zespołem;
· zaawansowana wiedza z zakresu nowoczesnego marketingu i komunikacji marketingowej (digital marketing, offline marketing, trade marketing);
· zdecydowanie w podejmowaniu decyzji – w tym sprawne reagowanie na RTM;
· bardzo dobra organizacja pracy i odpowiedzialność za powierzone zadania;
· myślenie strategiczne, proaktywność, nastawienie na wynik i osiąganie rezultatów;
· znajomość nowoczesnych narzędzi marketingu oraz trendów rynkowych;
· umiejętność wykorzystywania analiz danych do optymalizacji działań marketingowych;
· biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie);
· wybitne umiejętności pracy zespołowej – koordynacja działań wielopłaszczyznowych;
· doskonała komunikacja i dojrzałość zawodowa.
Dodatkowymi atutami będą dla nas:
· portfolio udanych kampanii marketingowych;
· doświadczenie w pracy z dużymi markami lub w agencjach marketingowych;
· rozległa wiedza branżowa, znajomość rynku i produktów firmy;
· doświadczenie w zarządzaniu wielomilionowym budżetem marketingowym;
· certyfikaty z zakresu marketingu i e-marketingu;
· wrażliwość społeczna i wysokie normy etyczne;
· doświadczenie w opracowywaniu i realizacji kampanii w mediach społecznościowych;
· duża odporność na stres oraz elastyczność i umiejętność pracy pod presją czasu;
· wykształcenie kierunkowe z dziedziny marketingu, komunikacji lub pokrewnej;
· znajomość gier planszowych ;)
Twoje obowiązki:
· odpowiedzialność za cały obszar marketingu spółki;
· kierowanie zespołem marketingu – zarządzanie pracą i rozwojem zespołu;
· koordynowanie i łączenie w całość działań z wielu obszarów (m.in. brandingu, performance marketingu, SEO i contentu, zarządzania mediami społecznościowymi, influencer marketingu);
· opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej zgodnie z celami firmy;
· analiza trendów rynku gier – badanie preferencji i zachowań konsumentów;
· projektowanie kampanii promocyjnych – tworzenie kreatywnych i skutecznych akcji reklamowych;
· zarządzanie budżetem marketingowym – efektywne rozdzielanie środków finansowych;
· współpraca z działem sprzedaży – koordynacja działań promocyjnych z zespołem sprzedażowym;
· negocjacje z partnerami i uzgadnianie warunków współpracy;
· mierzenie ROI kampanii – ocena efektywności inwestycji w działania marketingowe;
· analiza danych sprzedażowych, interpretacja wyników sprzedaży dla optymalizacji działań;
· zarządzanie projektami specjalnymi i innowacyjnymi inicjatywami marketingowymi;
· ciągłe doskonalenie wiedzy z zakresu marketingu i trendów rynkowych;
· szkolenie i rozwój kompetencji członków zespołu marketingowego;
· dbanie o kreowanie pozytywnego wizerunku i rozpoznawalności firmy i jej produktów;
· współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia spójności działań marketingowych.
To, co oferujemy:
· umowa o pracę na kwotę 12.000 PLN brutto miesięcznie;
· stabilne zatrudnienie – szukamy pracownika na lata;
· coroczna waloryzacja wynagrodzenia;
· elastyczne godziny rozpoczęcia każdego dnia pracy (między 7:00 a 9:00);
· pakiet prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenie na życie;
· dostęp do specjalistycznej pomocy psychologicznej i darmowych sesji psychoterapii;
· nielimitowane konsultacje prawne i porady finansowe;
· specjalny rabat dla pracowników na produkty z naszego sklepu;
· platforma do nauki języków obcych;
· dofinansowanie karty sportowej;
· dostęp do biblioteczek pracowniczych z grami planszowymi, komiksami, erpegami i puzzlami;
· konto premium na Board Game Arena;
· wszelki sprzęt niezbędny do pracy.
Warto wiedzieć, że:
· pracujemy od poniedziałku do piątku (wolne weekendy);
· możliwa jest praca hybrydowa w wymiarze 1 dnia pracy zdalnej w tygodniu (4 dni w biurze);
· oferujemy pulę dodatkowych 4 dni wolnych w roku (w tym 2 dni na dowolny wolontariat);
· miejsce pracy znajduje się w Gdańsku w siedzibie naszej firmy, w nowym biurze przy ul. Sąsiedzkiej 20 (niedaleko stacji PKM Matarnia);
· tworzymy środowisko pracy przyjazne dla osób o wszelkich preferencjach i poglądach;
· w dziale marketingu mamy obecnie 8 osób, a cała firma zatrudnia 100 pracowników;
· w biurze wszyscy pracownicy mają nielimitowany dostęp do wysokogatunkowej herbaty i kawy, oferujemy mleko i napoje roślinne oraz dostęp do automatycznego ekspresu do kawy;
· w naszej siedzibie znajduje się kilka dystrybutorów wody oraz automat z wodą gazowaną;
· co tydzień dostarczana jest porcja świeżych owoców dla wszystkich pracowników.
Podczas rekrutacji:
· otrzymasz potwierdzenie, że Twoja aplikacja do nas dotarła;
· dowiesz się, jak będzie wyglądał cały proces już na jego początku;
· dostaniesz feedback, jeśli przejdziesz choć jeden etap procesu;
· gwarantujemy partnerską atmosferę – Ty również możesz zadawać pytania;
· nie będziemy nic ukrywać, dowiesz się, jak jest i czego możesz się spodziewać w pracy;
Jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje CV – odpowiemy na nie w 72 godziny (z wyłączeniem dni wolnych).
Nie wierzysz? Sprawdź!
Wszystkie nasze aktualne oferty pracy znajdziesz zawsze na stronie rebel.pl/kariera.
Aplikację wyślij na adres rekrutacja@rebel.pl. Pamiętaj, by Twoje CV zawierało klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Rebel Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”
Rekomendowane oferty