Co będzie należało do Twoich obowiązków?
- Tworzenie i doskonalenie ofert na marketplace- obecnie Allegro, Emag, Erli, Kaufland, Empik, Home & You, Modivo
- Zarządzanie projektami uruchamiania nowej sprzedaży na platformach marketplace,
- Analiza potencjału sprzedaży i kosztów uruchomienia nowej oferty,
- Analizowanie trendów rynkowych i opracowywanie nowych rozwiązań zwiększających traffic oraz jego efektywność
- Zdefiniowanie strategii rozwoju marketplace spójnej ze strategią firmy
- Zarządzanie cyklem sprzedaży
- Identyfikacja ryzyka i zarządzenie nim
Czego oczekujemy?
- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu i rozwijaniu sprzedaży na Marketplace’ach w Polsce i za granicą,
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i umiejętność pracy z danymi w celu sprawnego podejmowania decyzji
- Zaangażowanie w pracę i dążenie do ciągłego rozwoju sprzedaży w kanałach Marketplace
- Samodzielność w działaniu
- Dobra znajomość języka angielskiego
Mile widziane:
- znajomość tematyki ADS i reklam w sektorze Marketplace
- Znajomość narzędzi do analityki i zarządzania sprzedażą na Marketplace’ach: ERP (np. Subiekt GT, Baselinker, Allegro Ads Manager , PPC Automation, Emag Ads, Dealavo)
Stawiamy na niekorporacyjne podejście do pracy, gdzie brak sztywnych budżetów i wskaźników KPI co daje naszym pracownikom dużą swobodę w działaniu.
Wierzymy, że elastyczność i zaufanie są kluczem do efektywnej pracy i rozwoju.
Zamiast narzucać sztywne ramy, stawiamy na komunikację, współpracę i wzajemne zrozumienie. Każdy pracownik ma realny wpływ na kształt firmy, a jego pomysły i inicjatywy są cenione i brane pod uwagę. To podejście pozwala nam działać szybko, kreatywnie i efektywnie
Atrakcyjny pakiet benefitów - dofinansowanie do karty Multisport, Ubezpieczenie grupowe, Prywatna opieka medyczna
Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin oraz elastyczne godziny pracy- zaczynasz między 7 a 9, dogadamy się.