Wiesz jak dotrzeć do ludzi na Fejsie, Insta, a może i TikToku? A przy okazji umiesz w Facebook ADS-y? :) Dołącz do REDATS i wspólnie twórzmy treści, które pokochają mechanicy samochodowi i wulkanizatorzy z Polski oraz 53 krajów świata :)
Nie jesteśmy kolejnym zwykłym e-commercem, który konkuruje ceną. Nasze produkty są dostępne w 53 krajach na całym świecie. Rewolucyjne podejście do prowadzenia biznesu sprawia, że od 18 lat jesteśmy liderem e-commerce w branży wyposażenia warsztatów i wulkanizacji, a nasze produkty zna praktycznie każdy mechanik i wulkanizator w Polsce! Sprawdź nasze produkty http://sklep.redats.pl/. Jesteśmy marką, która wie czego chce i robi to spójnie. Z własnym archetypem, pomysłem i budżetami na działanie. Marką uwielbianą przez branżę.
Twoje zadania:
- prowadzenie profili społecznościowych i kanału YouTube,
- tworzenie i optymalizacja reklam w social media (Facebook Ads, TikTok Ads),
- współpraca z influencerami,
- współpraca z agencją Meta Ads,
- monitorowanie działań konkurencji i nowych trendów w marketingu on-line,
- tworzenie materiałów marketingowych (posty, rolki, relacje, itp.) we współpracy z działem graficznym.
Czego oczekujemy:
- minimum 1 rok doświadczenia w zarządzaniu działaniami marketingowymi na mediach społecznościowych,
- doświadczenia w prowadzeniu kampanii online (zwłaszcza w SM),
- mile widziane: znajomość narzędzi marketingowych w zakresie Performance Marketingu: np. Facebook Ads, TikTok Ads
- komunikatywności i umiejętności pracy w zespole,
- zorientowania na realizację celów, umiejętności ustalania priorytetów,
- samodzielności w działaniu oraz wysoko rozwiniętych zdolności organizacji pracy własnej.
Możesz liczyć na:
- wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności,
- wsparcie 7-osobowego zespół,
- dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej,
- wszystkie niezbędne i zbędne narzędzia pracy 😉
- możliwość stałego rozwoju,
- wygodny dojazd do pracy (biuro jest 15 km od Lublina w miejscowości Jabłonna Majątek 12, więc korki są w drugą stronę :)