E-commerce Manager
Nowa
Sprzedaż

E-commerce Manager

8 000 - 12 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
7 000 - 9 800 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
8 000 - 12 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
7 000 - 9 800 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

polski C1

Baselinker

Apilo

Microsoft Office Excel

HTML

idosell

marketplaces

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Jesteśmy agencją rekrutacyjną, zajmującą się wyszukiwaniem i pozyskiwaniem najlepszych talentów ✨ dla naszych klientówPomagamy start-upom, software house’om i e-commerce'om i podobnym przedsiębiorstwom w skalowaniu i transformacji poprzez nawiązywanie współpracy z ambitnymi inżynierami posiadającymi prawdziwą pasję do technologii.


Opis roli:

Obecnie poszukujemy E-commerce Managera do firmy specjalizującej się w sprzedaży komponentów serwerowych oraz profesjonalnej elektroniki dla biznesu. Firma prowadzi sprzedaż na rynkach europejskich i wykorzystuje zaawansowane narzędzia integracyjne.


Poszukujemy specjalisty, który nie tylko zajmie się bieżącym zarządzaniem kanałami sprzedaży internetowej, ale także zbuduje i rozwinie ten obszar, przejmie inicjatywę nad projektem i zasugeruje innowacyjne rozwiązania czy automatyzacje. Będzie to rola strategiczna, wymagająca dużej samodzielności i inicjatywy.


-- W pierwszej kolejności będziemy rozpatrywali kandydatów ze Szczecina, lub gotowych na relokację, chętnych do pracy w modelu hybrydowym --


Oferujemy

  • atrakcyjne wynagrodzenie w widełkach 8 000 - 12 000 pln/miesięcznie/net/b2b
  • płatny urlop w wymiarze 20 dni
  • możliwość zatrudnienia na UoP
  • Pracę hybrydową lub zdalną lecz z regularnymi wizytami w biurze w Szczecinie
  • Pracę z niewielkim, zgranym i doświadczonym zespołem
  • Pracę w luźnym i dynamicznym środowisku
  • dofinansowanie do Multisport 
  • pakiet ubezpieczeniowy Allianz


Obowiązki

  • Przejęcie inicjatywy w obszarze sprzedaży na marketplace’ach.
  • Wdrażanie automatyzacji i integracji usprawniających procesy operacyjne.
  • Kompleksowa obsługa oraz rozwój sprzedaży na zewnętrznych platformach (m.in. Allegro, Amazon, Kaufland, Empik, eMag).
  • Wdrażanie i utrzymanie integracji systemowych z marketplace’ami (np. przez Idosell lub inne systemy)
  • Aktywne zwiększanie sprzedaży z poszczególnych kanałów zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym.
  • Automatyzacja procesów związanych z edycją i optymalizacją aukcji (masowe zmiany, aktualizacje treści, poprawki techniczne).
  • Analiza danych sprzedażowych oraz efektywności ofert.
  • Praca na dużych zbiorach danych dotyczących produktów przy wykorzystaniu Excela (w tym tabele przestawne, funkcje logiczne).
  • Podstawowa edycja treści HTML wykorzystywana w opisach produktów oraz szablonach aukcyjnych.

 

Wymagania

  • Doświadczenie komercyjne w pracy na stanowisku E-commerce Managera lub podobnym min. 3 lata.
  • Doświadczenie w prowadzeniu sprzedaży na marketplace’ach: Allegro, Amazon, Kaufland,Morele, Erli, eMag.
  • Bardzo dobra znajomość systemu IdoSell.
  • Umiejętność obsługi narzędzi integracyjnych, w szczególności Apilo i Baselinker.
  • Podstawowa znajomość HTML.
  • Zaawansowane umiejętności pracy w Excelu – w tym praca na dużych bazach danych.
  • Zdolność do samodzielnego działania i przejmowania inicjatywy – poszukiwanie rozwiązań, optymalizacja procesów, automatyzacja.
  • Zainteresowanie i znajomość narzędzi AI oraz automatyzacji.
  • Umiejętność analizowania i rozwiązywania problemów technicznych na styku integracji i systemów zewnętrznych.
  • Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej.
  • Proaktywność – inicjowanie usprawnień, wdrażanie nowych rozwiązań, myślenie strategiczne.


Nie czekaj, aż ktoś Cię wyprzedzi - aplikuj już dziś ! Zapraszamy :)

8 000 - 12 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

7 000 - 9 800 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP

Rekomendowane oferty

Przedstawiciel Handlowy/ Doradca Klienta

Nowa
10 000 - 15 000 PLN/mies.
Dom Pełen Energii Sp. z o.o.
Bydgoszcz
komunikacja
raportowanie
planowanie
Nowa