Jesteśmy małym, ale dynamicznie rozwijającym się start-up’em e-commerce, który sprzedaje i produkuje systemy i drzwi przesuwne. Mamy ambicje budować nietuzinkową markę na polskim i europejskim rynku wykończenia wnętrz, dla której jakość i obsługa klienta są na pierwszym miejscu. Wysokie standardy pracy, międzynarodowa atmosfera oraz pasja i zaangażowanie to podstawy naszej działalności.Aktualnie poszukujemy:
CUSTOMER SERVICE SPECIALIST
Warszawa Mokotów Sadyba
Obowiązki
- Pomaganie klientom w doborze odpowiedniego produktu, w najlepszym dla nich kanale komunikacji – telefon, mail, czat (Facebook/Instagram) itp.
- Przygotowywanie wycen produktów niestandardowych (współpraca z inżynierem)
- Kompleksowa obsługa zamówień klientów (wyjaśnianie potencjalnych niejasności, zwrotów, reklamacji)
- Zarządzanie zamówieniami i wysyłką w wewnętrznym systemie firmy
- Praca poniedziałek - piątek 13:00 – 18:00
Oferujemy
- Praca 25h tygodniowo
- Możliwość pracy zdalnej przez większość czasu (raz w tygodniu obecność w biurze)
- Możliwość dalszego rozwoju i specjalistycznego szkolenia
- Świetną atmosferę pracy skoncentrowaną na kliencie
Forma zatrudnienie zależy od finalnych ustaleń: Kontrakt B2B lub Umowa Zlecenie.
Wymagania
- Znajomość języka angielskiego (dokumentacja i szkolenia po angielsku)
- Min. 3 lata doświadczenia w obsłudze klienta na podobnym stanowisku
- Świetna komunikacja pisemna i mówiona
- Umiejętność czytania rysunków technicznych
- Wysoka empatia i kultura pracy
- Samodzielność i umiejętność organizacji pracy
- Pasja do pięknych wnętrz
Do składania CV zapraszamy przedstawicieli obu płci! Prosimy o przesłanie CV wraz z kilkoma zdaniami dlaczego zainteresowała Cię nasza oferta na adres: kontakt@reno-reno.pl lub przez rocketjobs.pl