Poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista/-ka Ecommerce & UX, która będzie łączyć wiedzę z zakresu sprzedaży online z doświadczeniem w optymalizacji ścieżki zakupowej użytkownika.
Zakres obowiązków
- Współtworzenie i wdrażanie strategii e-commerce oraz jej bieżąca optymalizacja.
-
Analiza danych dotyczących zachowań użytkowników i wyników sprzedażowych (Google Analytics 4, Clarity, Hotjar).
- Koordynowanie projektu wdrożenia programu lojalnościowego w sklepie internetowym.
- Projektowanie (we współpracy z działem designu) i optymalizacja ścieżki zakupowej (UX) oraz wdrażanie rozwiązań zwiększających konwersję.
- Realizacja celów i KPI ustalonych dla sklepu internetowego.
- Współpraca z agencją SEO oraz udział w budowaniu strategii Marketing Automation.
- Współpraca z zespołem developerskim przy wdrażaniu nowych funkcjonalności i usprawnień technologicznych.
- Bliska współpraca z zespołem marketingu przy kampaniach promocyjnych, wizerunkowych i sprzedażowych (w tym działaniach performance).
- Monitorowanie trendów w e-commerce i analizowanie działań konkurencji.
Wymagania
- Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży e-commerce.
- Praktyczna znajomość narzędzi analitycznych (Google Analytics 4, Clarity, Hotjar) i umiejętność wyciągania wniosków z danych.
- Znajomość platform e-commerce (np. Shopify, PrestaShop, Magento).
- Doświadczenie w pracy z narzędziami do zarządzania projektami.
- Znajomość zasad Marketing Automation oraz orientacja na zwiększanie ruchu i konwersji (CRO).
- Dobra znajomość MS Excel i MS PowerPoint.
- Umiejętność pracy zespołowej oraz dobra organizacja pracy własnej.
- Otwartość na nowe technologie, chęć testowania i wdrażania innowacyjnych rozwiązań.
Co oferujemy
- Współpracę z doświadczonym zespołem w środowisku nastawionym na rozwój i innowacje.
- Możliwość realnego wpływu na strategię ecommerce marki.
- Pracę w dynamicznym i przyjaznym zespole.
- Elastyczne podejście do pracy zdalnej
- Dofinansowany pakiet medyczny
- Mega zniżka na nasze kosmetyki