Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Respect Energy Holding S.A.

Respect Energy Holding S.A.

Grupa Kapitałowa Respect Energy jest wiodącym partnerem w zakresie energii odnawialnej, oferującym kompleksowe wsparcie na każdym etapie realizacji projektów OZE. Usługi spółek z Grupy Kapitałowej RE obejmują pełny łańcuch działań dla sektora energetycznego. RE jest spółką, która jako pierwsza zaoferowała swoim klientom w 100% zielony mix energetyczny. RE jest światowym liderem w zakresie inwestycji w infrastrukturę energii odnawialnej, działającym na rynku globalnym z zamiarem wspierania przejścia na czystsze, bardziej zrównoważone źródła energii. Firma działa obecnie na 27 rynkach i współpracuje z grupą ponad 1000 wytwórców energii.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

polski C2

obsługa klienta

komunikacja bezpośrednia

relacje z Klientami

standardy

Opis stanowiska

O nas

Respect Energy jest jedną z największych, niezależnych spółek na rynku energii elektrycznej w Polsce, która jako pierwsza zaoferowała swoim klientom w 100% zielony mix energetyczny, pochodzący z odnawialnych źródeł takich jak: słońce, wiatr, woda i biogaz.


Działalność Respect Energy opiera się na kilku filarach, m.in.: międzynarodowym obrocie energią elektryczną, prawami majątkowymi oraz gwarancjami pochodzenia, a także sprzedaży energii do odbiorców końcowych i działaniach promujących dostęp do czystej energii. Respect Energy inwestuje w infrastrukturę służącą do wytwarzania zielonej energii, głównie w farmy wiatrowe i fotowoltaiczne, poszerzając w ten sposób własne portfolio odnawialnych źródeł energii i rozbudowując ofertę dla klientów. Firma działa obecnie na 27 rynkach i współpracuje z grupą ponad 1 tys. wytwórców energii.


Organizacja CICERO Shades of Green przyznała inwestycjom Respect Energy najwyższą notę CICERO Dark Green.


Twoje obowiązki:

  • zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta podczas bezpośredniego kontaktu z Klientem oraz z wykorzystaniem kanałów komunikacyjnych – telefon, e-mail, czat, E-bok,
  • udzielanie rzetelnych informacji związanych z danymi zawartymi na fakturach klienta, zakresem danych zawartych w podpisanej z klientem umowie, oraz ich przebiegu w oparciu o dane systemowe,
  • pomoc klientom w zakresie zgłaszanych problemów technicznych, konfiguracyjnych i systemowych,
  • obsługa reklamacji klienta zgodnie z założonymi przez firmę standardami
  • Współpraca z innymi działami w związku z otrzymanymi zgłoszeniami,
  • stacjonarna Obsługa Klienta Biznesowego przychodzącego do Biura w Warszawie.

Nasze wymagania:

  • Dobra organizacja pracy, sumienność, umiejętność ustawiania priorytetów - umiejętne dysponowanie czasem pracy,
  • umiejętność aktywnego słuchania i rozwiązywania problemów - zarówno przy kontakcie bezpośrednim jak i pośrednim (zdalne kanały komunikacji),
  • komunikatywność - Umiejętność formułowania odpowiedzi do Klienta Spółki zarówno przy kontakcie bezpośrednim z Klientem jak i pośrednim (zdalnym),
  • dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word),
  • dobra znajomość zagadnień związanych z rynkiem energetycznym i gazowym,
  • zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania,
  • umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji w sytuacjach kryzysowych,
  • mile widziane doświadczenie w pracy w Contact Center

To oferujemy:

  • Premię roczną opartą na celach indywidualnych
  • Prywatną opiekę medyczną w Medicover dla Ciebie i Twoich najbliższych
  • Platformę do nauki języków obcych dla Ciebie i bliskiej osoby
  • Kafeterię benefitową z możliwością skorzystania z Multisport
  • Zniżki na studia na współpracujących uczelniach
  • Strefę gier i relaksu w biurze
  • Swobodną atmosferę pracy i przestrzeń do wdrażania nowych pomysłów
  • Pracę w środowisku opartym na współpracy, przedsiębiorczości i innowacyjności
  • Pracę w firmie, która zmienia świat na bardziej zielony!


Rekomendowane oferty

Młodszy Specjalista/tka ds. Jakości Procesu Sprzedaży

Nowa
Columbus ONE
Wrocław
skuteczna komunikacja
obsługa klienta
priorytetyzacja
Nowa

Specjalista/Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Nowa
Polenergia Fotowoltaika
Waraszawa
komunikatywność
dobra organizacja pracy
Nowa

Technical Solutions Engineer - Energy Storage Systems

Nowa
PotisEdge
Warszawa
obsługa klienta
dokumentacja techniczna
branża energetyczna
Nowa

Customer Service Advisor with English

Nowa
Capita
Łódź
język angielski
Nowa

Konsultant ds. Kontaktu z Klientem

Nowa
Columbus Energy
Kraków
doradztwo
Call center
obsługa klienta
Nowa