Specjalista ds. marketingu (SoMe, Content)
Miejsce pracy: Ul. Wolności 345, Zabrze;
Model współpracy: stacjonarnie/ hybrydowo (w zależności od preferencji kandydata);
Forma współpracy: umowa o pracę / B2B (w zależności od preferencji kandydata);
Wynagrodzenie:
👉 Kogo szukamy?
Szukamy kreatywnej osoby, która czuje się jak ryba w wodzie w social mediach i potrafi tworzyć angażujący content! Jeśli masz doświadczenie w marketingu B2B, sprawnie poruszasz się po narzędziach takich jak Canva, CapCut czy środowisko Meta, a do tego wykazujesz inicjatywę i lubisz działać samodzielnie - to właśnie Ciebie szukamy! 🫵
W tej roli będziesz odpowiedzialna/-y za prowadzenie kanałów SoMe, tworzenie treści oraz przygotowywanie prostych grafik i wideo. Będziesz mieć realny wpływ na komunikację marki i współtworzyć jej obecność także na rynkach zagranicznych. 🌏
👉 Twój zakres obowiązków:
- Tworzenie treści na potrzeby działań marketingowych (m.in mailingi, newslettery, reklamy);
- Prowadzenie i rozwijanie kanałów marki w mediach społecznościowych zgodnie z ustaloną strategią: *tworzenie angażujących treści *przygotowanie raportów i analiz efektywności działań;
- Obsługa contentowa rynków zagranicznych;
- Przygotowywanie grafik oraz montaż krótkich form wideo do publikacji w mediach społecznościowych.
👉 Nasze wymagania:
- Minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu firmowymi kanałami w mediach społecznościowych oraz w tworzeniu contentu;
- Doświadczenie w marketingu B2B;
- Dobre rozeznanie w zakresie marketingu digitalowego;
- Bardzo dobra znajomość narzędzi: Canva, CapCut, środowisko Meta (Facebook/Instagram);
- Proaktywność, zaangażowanie i terminowość;
- Samodzielność oraz doskonała organizacja pracy własnej;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2, szczególnie w zakresie tworzenia treści pisemnych.
👉 Mile widziane:
- Znajomość Mailjet;
- Doświadczenie w marketingu produktowym;
- Doświadczenie w działaniach marketingowych dla branży gastronomicznej.
👉 To oferujemy
- Pracę w świetnie skomunikowanym biurze w Zabrzu (2 minuty do DTŚ, 5 minut do centrum) a po krótkim okresie wdrożenia możliwość pracy hybrydowej;
- Profesjonalny system wdrożenia - nauczymy Cię wszystkiego o nas i naszych rozwiązaniach, a dodatkowo otrzymasz stałe wsparcie ze strony doświadczonych specjalistów i przełożonego;
- Dofinansowanie do benefitów (ubezpieczenie na życie, karta sportowa);
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o stabilnej pozycji w branży;
- Możliwość uczestnictwa w ogólnofirmowym programie nauki języka angielskiego w ramach godzin pracy;
- Świetną atmosferę pracy - jesteśmy “zdrowo zadaniowi” i mamy wyjątkowe poczucie humoru :)
- Wszystkie potrzebne narzędzia pracy: telefon, laptop służbowy;
- Samodzielność, odpowiedzialność oraz przestrzeń do realizacji swoich pomysłów;
- Pracę od pon. do czw. w godz. 8:00-16:30, a w pt. do godz. 14.00 🥳
Kim jesteśmy? Innowatorami i Rewolucjonistami branży gastronomicznej!
Restaumatic oferuje rozwiązania IT zwiększające sprzedaż, obniżające koszty i/lub ułatwiające zarządzanie lokalami gastronomicznymi. Nasze główne produkty to profesjonalne strony WWW z funkcją zamawiania online oraz RePOS - autorski system POS z integracją różnych kanałów sprzedaży oraz modułem zarządzania i optymalizacji dostaw.
Jesteśmy 200 osobową polską firmą IT intensywnie rozwijającą się od ponad 10 lat 📈 Ostatnio Wirtualna Polska zainwestowała w nas 5 mln EUR. Zaufało nam już ponad 5 000 restauratorów. Jesteśmy liderem w PL, SK, RO i HR.
Na kolejne lata mamy jeszcze bardziej ambitne plany!
Brzmi ciekawie? Dołącz do nas!
Chcesz nas poznać bliżej? Zapraszamy na naszą stronę kariery!
Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu z rekruterem:
Kornelia Malinowska
e-mail: kornelia.malinowska@restaumatic.com