RestaurantClub - spółka zajmująca się organizacją najpopularniejszych w Polsce festiwali kulinarnych oraz największa platforma do e-commerce dla restauracji w kraju. Firma powstała w 2014 roku jako lokalna inicjatywa i w ciągu niecałego roku rozwinęła się na całą Polskę. Jest organizatorem RestaurantWeek®, FineDiningWeek®, GinWeek oraz mniejszych niecyklicznych wydarzeń. W Festiwalach organizowanych przez spółkę wzięło już udział ponad 2 000 000 Gości oraz 4000 Restauracji i Cocktailbar’ów.
Jeśli lubisz spotkania, dobrze czujesz się w sprzedaży, motywuje Cię realizacja celów i chcesz zrewolucjonizować polską scenę restauracyjną oraz być częścią zaawansowanej, prężnie rozwijającej się platformy obsługującej setki tysięcy Gości, ta oferta jest dla Ciebie!
Miejsce pracy: Warszawa
- Opieka i budowanie relacji z Restauratorami:
- Pozyskiwanie Restauracji do wszystkich projektów Restaurant Club (RestaurantWeek®, FineDiningWeek®, GinWeek, Cocktail Festiwal i innych na powierzonym terenie)
- Pozyskiwanie Restauracji do systemu rezerwacji codziennych RestaurantClub
- Odbywanie spotkań z Restauratorami
- Proaktywne wsparcie zespołów w organizacji eventów w Restauracjach
- Realizacja celów ilościowych i jakościowych
- Bieżący kontakt i obsługa Restauracji
- Budowanie i dbanie o pozytywne i trwałe relacje z Restauratorami
- Zarządzanie systemem rezerwacyjnym i aktualizacja bazy danych
- Działania zwiększające widoczność Restauracji w Festiwalu, m.in. pozyskiwanie zdjęć menu, koordynacja działań z Influencerami
- Bieżąca analiza rynku restauracyjnego
Dodatkowe zadania:
- Dbanie i rozwijanie relacji branżowych
- Organizacja eventów specjalnych w Restauracjach
- Rozwijanie platformy rezerwacyjnej
- Minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku managerskim i / lub sprzedażowym w sektorze HoReCa - warunek konieczny
- Mile widziane doświadczenie związane z serwisami delivery (UberEats, Pyszne.pl, BoltFood)
- Znajomość branży gastronomicznej- warunek konieczny
- Wiedza z zakresu technik sprzedaży i negocjacji
- Łatwość w nawiązywaniu relacji
- Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
- Determinacja w osiąganiu wyznaczonych celów
- Doskonała organizacja czasu pracy
- Samodzielność i skrupulatność
- Inicjatywa i działanie
- Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym- warunek konieczny z uwagi na pracę w międzynarodowym środowisku
- Pracę w dynamicznym zespole przy nowoczesnym produkcie e-commerce dla restauracji
- Pracę w modelu hybrydowym
- Happinessowe niespodzianki
- Współpracę w klimatycznym biurze w Kamienicy Pod Gigantami (Plac Trzech Krzyży) z własnym tarasem
- Pakiet benefitów
- Premie związane z celami
- Szkolenia podnoszące kwalifikacje
- Zespołowe integracje
- Jasne ścieżki rozwoju oraz awansu wewnątrz struktury firmy
Jeśli podzielasz nasze wartości - czekamy właśnie na Ciebie! :)
- Kochamy jedzenie i towarzyskość. Mamy obsesję na punkcie restauracji.
- Siejemy radość - przy restauracyjnych stołach i w naszym biurze.
- Cenimy wolność - działamy elastycznie i ufamy sobie nawzajem.
- Jesteśmy pracowici - nasz sukces wynika z efektywnego zaangażowania.
- Bierzemy odpowiedzialność - za swoje projekty, ich jakość i terminowość.
- Działamy odważnie - możemy tyle, po ile sięgniemy.
- Dbamy o dobre relacje - doskonalimy atmosferę między sobą i z Partnerami.
- Rozwijamy się - każdego dnia stajemy się lepsi w tym, co robimy.
- Szanujemy jedzenie - systemowo wspieramy niemarnowanie żywności.
Start: od stycznia (3-miesięczny okres próbny)