Opiekun klienta
Aleja Murckowska 14C, Katowice
Retail Parki™
Do naszego zespołu szukamy reprezentanta/ki marki do pracy stacjonarnej na wyspie w największym centrum handlowym w Katowicach. Twoim zadaniem będzie obsługa wyspy, pierwsza rozmowa z odwiedzającymi oraz planowanie i umawianie spotkań dla działu handlowego.
Szukamy uśmiechniętej osoby, która potrafią zbudować relację z drugim człowiekiem i rozmawiać w sposób bardzo naturalny, bez stresu czy skryptów. W tej pracy liczy się przede wszystkim Twoja osobowość: dobre pierwsze wrażenie, charyzma, komunikatywność i umiejętność słuchania.
Jeśli czujesz, że to praca dla Ciebie, to aplikuj na stanowisko i daj się poznać!
Czym będziesz się zajmować?
obsługa potencjalnych klientów, zainteresowanych naszymi usługami - praca na wyspie w galerii handlowej;
krótka prezentacja produktów firmy;
zachęcanie do wypełniania formularzy kontaktowych;
dbanie o profesjonalny, pozytywny wizerunek firmy.
Aplikuj jeśli…
cechuje Cię łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
masz w sobie entuzjazm i potrafisz zaciekawić innych;
jesteś aktywnym słuchaczem i prowadzisz rozmowy poprzez zadawanie pytań;
cechuje Cię wysoka samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy;
jesteś zorientowana/y na wyniki;
masz wysoką kulturę osobistą.
Co oferujemy?
stabilne zatrudnienie z atrakcyjnym systemem premiowym;
pracę wg grafiku w godzinach otwarcia centrum handlowego;
bezpośrednie wsparcie dyrektora ds. sprzedaży i back-office;
onboarding oraz kompleksowe szkolenia produktowe;
jeżeli sprawdzisz się na tym stanowisku, możemy zaproponować Ci przejście do działu handlowego, a następnie funkcję Team Leadera własnego zespołu.
ubezpieczenie na życie;
spotkania integracyjne;
parking dla pracowników.
Jak wygląda proces rekrutacji?
Przesłanie aplikacji — dostarcz nam swoje CV, a jeśli masz ochotę możesz dołączyć również list motywacyjny.
Analiza CV i rozmowa telefoniczna — przejrzymy Twoje doświadczenie i umiejętności. Z wybranymi osobami przeprowadzamy rozmowę telefoniczną.
Spotkanie rekrutacyjne — jeśli Twoja aplikacja będzie spójna z naszymi oczekiwaniami, zaprosimy Cię na spotkanie i porozmawiamy o wzajemnych oczekiwaniach
Informacja zwrotna dot. procesu rekrutacji — po zakończeniu procesu rekrutacji otrzymasz od nas informację zwrotną o podjętej decyzji. Zależy nam, aby dostarczyć Ci wartościowy feedback.
Rozpoczęcie współpracy — w momencie, gdy nasze oczekiwania będą się wzajemnie pokrywać, zaprosimy Cię do podpisania umowy i rozpoczęcia pracy w naszej firmie!
W Deweloperskie P.S.A. świadczymy alternatywne usługi finansowe oraz dodatkowe źródła inwestowania w produkty z sektora nieruchomości. Jesteśmy firmą, której profil działalności ukierunkowany jest na szerokie wsparcie dla deweloperów, zapewniając finansowanie projektów, wspierając w zakresie organizacji i koordynacji sprzedaży nowych mieszkań, realizując prace aranżacyjne oraz świadcząc usługi doradcze w kwestiach administracyjnych, prawnych oraz koordynacji zamówień
Opiekun klienta
Opiekun klienta
Aleja Murckowska 14C, Katowice
Retail Parki™