Młodszy specjalista ds. wsparcia sprzedaży (j. angielski)
Wrzesława Romańczuka 3, Rzeszów
REVAS
Kim jesteśmy?
Revas to firma technologiczna z branży edtech. Od 9 lat tworzymy Branżowe Symulacje Biznesowe – nowoczesne narzędzie do nauki prowadzenia firmy.
Nasze symulacje rozwijają przedsiębiorczość w szkołach i uczelniach na całym świecie – od Polski po USA, Australię czy Oman.
Mamy świetny produkt, ambitny zespół i głowy pełne pomysłów.
Czym będziesz się zajmować?
Szukamy osoby, która będzie wspierała sprzedaż symulacji biznesowych do szkół i uczelni za granicą. Będziesz wsparciem zespołu, który na co dzień zajmuje się pozyskiwaniem nowych klientów i wsparciem obecnych. Duża część Twojej pracy dotyczyć będzie klientów zagranicznych, więc spotkania, rozmowy, komunikacja emailowa będzie w j. angielskim. Nie martw się, nie musisz mieć doświadczenia – wszystkiego Cię nauczymy.
A tak bardziej szczegółowo Twoje obowiązki będą wyglądać następująco:
· wsparcie bieżących działań sprzedażowych - udział w spotkaniach, wprowadzanie informacji do systemu CRM, przygotowywanie ofert i prostych materiałów dla klientów (w j. angielskim),
· pomoc w koordynacji działań sprzedażowych – np. przypomnienia, follow-upy, umawianie spotkań,
· udział w inicjatywach pro-sprzedażowych np. wsparcie organizacji konkursów międzynarodowych, webinarów, wysyłka pism, e-maili itp.,
· udzielanie informacji o symulacjach, ofertach (w j. angielskim),
· kontakt z klientami z zagranicy (mailowy, online, messenger) – odpowiedzi na zapytania, rozwiązywanie problemów,
· pielęgnowanie relacji z klientami,
· współpraca z działem marketingu i administracji w zakresie obsługi klienta i realizowanych wydarzeń.
Kogo szukamy?
Szukamy talentów, które nie boją się wyzwań i chcą rozwijać się w sprzedaży na rynku międzynarodowym. Nie musisz mieć doświadczenia. Ważne, żebyś spełniał/a następujące kryteria:
· posługujesz się biegle językiem angielskim (poziom min. B2/C1) – warunek konieczny,
· umiesz pracować w zespole i brać odpowiedzialność za swoje zadania,
· lubisz rozmawiać z ludźmi przez telefon i online,
· chcesz się uczyć nowych rzeczy,
· lubisz różnorodność zadań – od przygotowywania dokumentów, przez spotkania z klientami po organizację eventów,
· ogarniasz komputery i internety (ogarniesz ładny dokument w Wordzie, tabelę przestawną w Excelu i znasz/szybko się nauczysz obsługi z programów, z których korzystamy np. Livespace, Zoom, Clickmeeting).
Dlaczego praca z nami jest taka fajna:
· Promujesz zaje*&@%# produkt. Wolałbyś/wolałabyś zajęcia z biznesu spędzić na rozwiązywaniu zadań w podręczniku czy prowadząc wirtualną firmę? Nasi klienci widzą i doceniają tą różnicę 😊.
· Chcemy, żebyś się rozwijał/a. Możesz się szkolić, realizować własne projekty, uczyć się od zespołu i uczyć zespół.
· Masz dobrych ludzi wokół. Pracujesz w zgranym, ogarniętym i wspierającym zespole. Każdy z nas ma swoje supermoce, którymi wspieramy się nawzajem.
· Masz kontakt z ludźmi z całego świata. Poznasz wykładowców i studentów z całego świata.
Młodszy specjalista ds. wsparcia sprzedaży (j. angielski)
Młodszy specjalista ds. wsparcia sprzedaży (j. angielski)
Wrzesława Romańczuka 3, Rzeszów
REVAS