Oferty
Młodszy specjalista ds. administracyjnych
Nowa
Praca biurowa

Młodszy specjalista ds. administracyjnych

Rzeszów
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

clickmeeting

Microsoft Office

Livespace

Trello

Mile widziane

administracja

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków

  • prowadzenie i organizacja biura, w tym m.in. zaopatrzenie biura w artykuły spożywcze i materiały biurowe, obsługa urządzeń biurowych,
  • organizowanie i nadzorowanie obiegu dokumentów i informacji w biurze,
  • obsługa korespondencji przychodzącej/wychodzącej,
  • przygotowywanie dokumentacji, pism, zestawień, raportów, analiz itp.,
  • organizacja i rozliczanie wyjazdów służbowych,
  • obsługa zamówień oraz wystawianie faktur,
  • organizacja szkoleń certyfikujących dla trenerów – koordynowanie zapisów na szkolenia, kontakty telefoniczne z przypomnieniem o szkoleniu, obsługa poszkoleniowa – wydruk i wysyłka certyfikatów oraz informacji poszkoleniowych,
  • współorganizacja wydarzeń firmowych: szkoleń, warsztatów, konkursów,
  • współorganizacja projektów edukacyjnych, szkoleniowych, promocyjnych realizowanych przez firmę,
  • udział w projektach realizowanych przez firmę w zakresie obowiązków administracyjnych.


Nasze wymagania

Czekamy na Ciebie, jeśli:

  • na co dzień wykazujesz się dokładnością i dobrą organizacją (lubisz jak każdy dokument ma swoje miejsce i jedynym problemem w organizacji Twojej przestrzeni biurowej jest to, czy ułożyć segregatory alfabetycznie czy kolorystycznie),
  • lubisz planować i umiesz organizować sobie zadania,
  • lubisz samodzielność i potrafisz wychodzić z inicjatywą,
  • ogarniasz komputery i internety (ogarniesz prezentacje w Power Point, ładny raport w Wordzie, tabelę przestawną w Excelu i znasz/szybko się nauczysz obsługi z programów, z których korzystamy np. Livespace, Trello, Clickmeeting),
  • nie boisz się rozmawiać przez telefon z klientami.


Dostaniesz ekstra punkty jeśli:

  • masz wykształcenie wyższe na kierunku Administracja lub podobnym,
  • masz doświadczenie na podobnym stanowisku.


To oferujemy

Dlaczego praca z nami jest taka fajna:

  • Masz istotny wpływ na firmę już od pierwszego dnia. Współpracujesz blisko z zarządem i od samego początku realizujesz ambitne projekty i rośniesz razem z nami.
  • Promujesz zaje*&@%# produkt. Wolałbyś/wolałabyś zajęcia z biznesu spędzić na rozwiązywaniu zadań w podręczniku czy prowadząc wirtualną firmę? Nasi klienci widzą i doceniają tą różnicę 😊.
  • Chcemy, żebyś się rozwijał/a. Możesz się szkolić, realizować własne projekty, uczyć się od zespołu i uczyć zespół.
  • Masz dobrych ludzi wokół. Pracujesz w zgranym, ogarniętym i wspierającym zespole. Każdy z nas ma swoje supermoce, którymi wspieramy się nawzajem.
  • Pracujesz w stałych godzinach 8:00-16:00. Nie oczekujemy (a czasem nawet nie pochwalamy 😉) pracy poza stałymi godzinami i w weekendy.


Co dalej?

  1. Kolejnym etapem będzie wykonanie zadania rekrutacyjnego, polegającego na przejściu naszej symulacji. Pozwoli to na ocenę Twoich umiejętności w praktyce
  2. Na podstawie wyników zadania zaprosimy Cię na rozmowę kwalifikacyjną, jeśli Twoje wyniki będą satysfakcjonujące. Będzie to okazja do omówienia szczegółów Twojego doświadczenia i motywacji, a także do poznania naszej firmy.


O nas

Kim jesteśmy?

Revas to spółka technologiczna z branży edtech, która od ponad 8 lat wdraża autorskie oprogramowanie do nauki zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej - Branżowe Symulacje Biznesowe. Mamy fajny produkt i robimy dużo fajnych rzeczy. Aktualnie dostarczamy nasze oprogramowanie do ponad 900 szkół i uczelni na całym świecie, a z symulacji korzystają uczniowie i studenci m.in. z USA, Australii, Anglii, Francji czy Omanu.

tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje

Rekomendowane oferty

Specjalista/ Specjalistka Wsparcia Administracyjnego

Nowa
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Warszawa
Microsoft Office
Microsoft Office Word
Nowa

Specjalista ds. Ofert Biznesowych

Nowa
Harvey Nash Technology
Warszawa
Microsoft Office Word
Microsoft PowerPoint
zarządzanie projektami
Nowa

Pracownik / Pracownica Działu Wyposażenia Warsztatów

Nowa
Auto Partner S.A.
Bieruń
administracja
Nowa

Koordynator Operacyjny ds. Sukcesu Klienta

Nowa
6 900 - 9 000 PLN
BS Group Sp. z o. o.
Warszawa
HubSpot
Asana
koordynowanie zadań
Nowa

Specjalista ds. obsługi formalnej i wsparcia władz Banku

Nowa
Alior Bank SA
Warszawa
rozwiązywanie problemów
komunikatywność
organizacja pracy
Nowa