Oferty
Specjalista ds. obsługi i rozwoju klienta
Obsługa klienta

Specjalista ds. obsługi i rozwoju klienta

Rzeszów
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

CRM

sprzedaż B2B

sprzedaż telefoniczna

język angielski

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków

Kogo szukamy?


Szukamy osoby, która wzmocni nasz team sprzedażowy i zaopiekuje się istniejącymi klientami. Nasze symulacje sprzedajemy głównie w modelu subskrypcji rocznych i do obowiązków na tym stanowisku będzie należało dopilnowanie, żeby klienci przedłużyli swoje abonamenty, a najlepiej dokupili jeszcze kolejne moduły lub produkty. Z klientami kontaktujemy się zdalnie – telefonicznie, mailowo, video call’e. Jeśli myślisz o pracy w terenie, samochodzie służbowym i codziennych wizytach u klientów, to nie ten adres 😉 Mamy naprawdę fajny produkt i dzięki niemu uczniowie i studenci mają zaje*&@%# zajęcia z biznesu i przedsiębiorczości. Nasi klienci to doceniają i dlatego też proces przedłużeń to zwykle nie jest krew, pot i łzy (choć to też może się zdarzyć 😉). Potrzebujemy kogoś, kto wykaże się inicjatywą, weźmie odpowiedzialność za swoje działania i ogólnie będzie “na tak!”. Otrzymasz od nas odpowiednie zasoby, pełne wsparcie i zaufanie do realizowania swoich pomysłów.


Do czego Cię zapraszamy?


Jako nasz Specjalista ds. utrzymania klienta będziesz odpowiedzialny za proces sprzedaży w segmencie istniejących klientów. Twoim zadaniem będzie utrzymanie klienta, czyli sprzedaż w momencie zakończenia okresu abonamentu oraz upselling, czyli rozszerzanie współpracy z istniejącymi klientami.


A tak bardziej szczegółowo Twoje obowiązki będą wyglądać następująco:

  • sprzedaż przedłużeń abonamentów obecnym klientom
  • aktywne poszukiwanie możliwości rozwoju sprzedaży od klientów aktywnych (upselling)
  • telefoniczna i mailowa obsługa istniejących klientów (rozwiązywanie problemów, odpowiedzi na zapytania)
  • pielęgnowanie posprzedażowych relacji z klientami
  • aktywne kontakty z klientami w celu prezentacji oferty (telefoniczne, mailowe, video calls)
  • utrzymanie i aktualizacja danych dotyczących klientów w systemie CRM
  • identyfikacja potrzeb klientów oraz doradzanie w zakresie optymalnych rozwiązań
  • realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych


Nasze wymagania

Czekamy na Ciebie, jeśli:

  • masz minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B popartego wynikami,
  • masz doświadczenie w zakresie doradczej sprzedaży telefonicznej,
  • masz doświadczenie w korzystaniu z systemów CRM (np. Livespace, Pipedrive itp.),
  • lubisz sprzedawać, kręci Cię osiąganie celów sprzedażowych,
  • lubisz pracę z ludźmi - jesteś komunikatywny i łatwo nawiązujesz relacje z nowo poznanymi ludźmi,
  • potrafisz działać samodzielnie, organizować sobie pracę i nie czekasz biernie na polecenia,
  • reprezentujesz typ „po efektach mnie poznacie” i nie boisz się brać odpowiedzialności za swoją pracę,
  • jesteś zorganizowany i zapewnisz, że każdy klient będzie dobrze zaopiekowany i o nikim nie zapomnimy,
  • znasz język angielski na poziomie min. B2.


To oferujemy

Dlaczego praca z nami jest taka fajna:

  • Oferujemy solidną podstawę i system premiowy. Czy masz wpływ na wysokość swojego wynagrodzenia? Pewnie! Każda transakcja to również premia dla Ciebie.
  • Masz istotny wpływ na firmę już od pierwszego dnia. Współpracujesz blisko z zarządem i od samego początku realizujesz ambitne projekty i rośniesz razem z nami.
  • Sprzedajesz zaje*&@%# produkt. Wolałbyś zajęcia z biznesu spędzić na rozwiązywaniu zadań w podręczniku czy prowadząc wirtualną firmę? Nasi klienci widzą i doceniają tę różnicę 😊.
  • Chcemy, żeby się rozwijał. Możesz się szkolić, realizować własne projekty, uczyć się od zespołu i uczyć zespół.
  • Damy Ci narzędzia, których potrzebujesz. Cichoklikająca myszka, słuchawki jak z call center, subskrypcja narzędzia do automatyzacji? Da się zrobić, jeśli pomoże Ci to osiągać efekty!
  • Masz dobrych ludzi wokół. Pracujesz w zgranym, ogarniętym i wspierającym zespole. Każdy z nas ma swoje supermoce, którymi wspieramy się nawzajem.
  • Pracujesz w stałych godzinach 8:00-16:00. Nie oczekujemy (a czasem nawet nie pochwalamy 😉) pracy poza stałymi godzinami i w weekendy.


Co dalej?

  1. Kolejnym etapem będzie wykonanie zadania rekrutacyjnego, polegającego na przejściu naszej symulacji. Pozwoli to na ocenę Twoich umiejętności w praktyce
  2. Na podstawie wyników zadania zaprosimy Cię na rozmowę kwalifikacyjną, jeśli Twoje wyniki będą satysfakcjonujące. Będzie to okazja do omówienia szczegółów Twojego doświadczenia i motywacji, a także do poznania naszej firmy.


O nas

Revas to spółka technologiczna z branży edtech, która od 8 lat wdraża autorskie oprogramowanie do nauki zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej - Branżowe Symulacje Biznesowe. Aktualnie dostarczamy nasze oprogramowanie do ponad 800 szkół i uczelni na całym świecie, a z symulacji korzystają uczniowie i studenci m.in. z USA, Australii, Anglii, Francji czy Omanu.

tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje

Rekomendowane oferty

Sales and Customer Service Specialist

Nowa
7 700 - 9 500 PLN
DONE Deliveries
Andrychów
sprzedaż
CRM
customer service
Nowa

Customer Success Specialist

Nowa
5 000 - 6 000 PLN
edrone
Tarnów
język angielski
priorytetyzacja
samodzielność
Nowa

Customer Success Specialist (Marketplace)

Nowa
6 500 - 7 000 PLN
PromoTraffic
Rzeszów
Microsoft Office Excel
Google Analytics
e-commerce
Nowa

Customer Success Assistant

Nowa
7 000 - 9 000 PLN
Catalogic Software
Warszawa
angielski
CRM systems
Microsoft Dynamics
Nowa

Customer Success Advisor

Nowa
6 800 PLN
Booksy International Sp. z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
customer service
Nowa