Kierownik ds. Zarządzania Projektami w Pionie Operacyjnym
Logistyka

Kierownik ds. Zarządzania Projektami w Pionie Operacyjnym

Radonice
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

analiza procesów logistycznych

zarządzanie projektami

zarządzanie zespołami projektowymi

prawo jazdy kat. B

logistyka

analiza procesów operacyjnych

język angielski

Mile widziane

Lean

Opis stanowiska

Rhenus Warehousing Solutions Polska Sp. z o.o. to spółka wchodząca w skład Grupy Rhenus. W Polsce jesteśmy jednym z wiodących dostawców usług logistycznych, prowadzącym działalność biznesową w Goleniowie, Swadzimiu, Swarzędzu, Radonicach, Błoniu - Pass, Bolesławcu i Sosnowcu. Jedną z naszych niezaprzeczalnych mocnych stron są usługi w obszarze logistyki kontraktowej, których potwierdzeniem są liczne wielkoskalowe operacje magazynowe. Na rynku polskim jesteśmy obecni od 1995 r. Aktualnie do naszego zespołu w centrali w Radonicach k. Błonia poszukujemy osoby na stanowisko: Kierownik ds. Zarządzania Projektami w Pionie Operacyjnym.


Twój zakres obowiązków

  • Nadzorowanie i koordynowanie projektów w Pionie Operacyjnym.
  • Koordynowanie pracy liderów projektów i zespołów projektowych w oddziałach.
  • Zarządzanie jako Project Manager wybranymi projektami w Pionie Operacyjnym.
  • Rozwijanie standardów zarządzania projektami, wdrażanie narzędzi oraz szkolenie i wspieranie zespołów w obszarze project management.
  • Zapewnienie terminowej realizacji projektów oraz osiągania celów.
  • Planowanie, identyfikację ryzyk i korzyści biznesowych płynących z projektów oraz monitorowanie postępów w realizacji.
  • Wspieranie rozwoju kultury projektowej, budowanie atmosfery współpracy w oparciu o nasze wartości firmowe.


Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie projektami, logistyka, zarządzanie lub pokrewne).
  • Min. 5-letnie doświadczenie w branży logistycznej (magazynowanie), produkcyjnej lub retail (w tym na stanowiskach kierowniczych, liderskich).
  • Min. 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami i/lub portfelami projektów.
  • Udokumentowane sukcesy w zarządzaniu projektami.
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołami projektowymi, w strukturze macierzowej.
  • Znajomość i umiejętność analizy procesów logistycznych i operacyjnych.
  • Umiejętność budowania relacji i nastawienie na wysokiej jakości współpracę.
  • Proaktywność i orientacja na realizację celów, skuteczność w działaniu.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
  • Praktyczna znajomość metodyk zarządzania projektami.
  • Gotowość do podróży służbowych (ok. 30% czasu pracy w oddziałach na terenie Polski).
  • Prawo jazdy kat. B.


Mile widziane

  • Znajomość narzędzi i medot Lean.


To oferujemy

  • Pracę w globalnej firmie z branży logistycznej - dzięki ugruntowanej pozycji na rynku, możemy zapewnić stabilność zatrudnienia i perspektywy rozwoju oraz długoterminowej współpracy.
  • Możliwość wpływu na zmiany w procesach operacyjnych, wdrażanie optymalizacji i innowacji.
  • Pracę z różnorodnymi projektami.
  • Udział w kluczowych decyzjach w organizacji, dzięki bezpośredniej współpracy z Dyrektorem Operacyjnym i Dyrektorami Oddziałów.
  • Wpływ na kształtowanie kultury zarządzania projektami, opartej na wartościach: Zespół, Troska, Odpowiedzialność i Inicjatywa, Stabilność, Otwartość.
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat.
  • Niezbędne narzędzia pracy (w tym auto służbowe).
  • Pakiet benefitów: współfinansujemy prywatną opiekę medyczną (Medicover), kartę MultiSport. Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego.

Rekomendowane oferty

Digital Transformation Project Manager

Nowa
Manpower
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Supply Chain
project management
Nowa