Rhenus Warehousing Solutions Polska Sp. z o.o. to spółka wchodząca w skład Grupy Rhenus. W Polsce jesteśmy jednym z wiodących dostawców usług logistycznych, prowadzącym działalność biznesową w Goleniowie, Swadzimiu, Swarzędzu, Radonicach, Błoniu - Pass, Bolesławcu i Sosnowcu. Jedną z naszych niezaprzeczalnych mocnych stron są usługi w obszarze logistyki kontraktowej, których potwierdzeniem są liczne wielkoskalowe operacje magazynowe. Na rynku polskim jesteśmy obecni od 1995 r. Aktualnie do naszego zespołu w centrali w Radonicach k. Błonia poszukujemy osoby na stanowisko: Kierownik ds. Zarządzania Projektami w Pionie Operacyjnym.
Twój zakres obowiązków
- Nadzorowanie i koordynowanie projektów w Pionie Operacyjnym.
- Koordynowanie pracy liderów projektów i zespołów projektowych w oddziałach.
- Zarządzanie jako Project Manager wybranymi projektami w Pionie Operacyjnym.
- Rozwijanie standardów zarządzania projektami, wdrażanie narzędzi oraz szkolenie i wspieranie zespołów w obszarze project management.
- Zapewnienie terminowej realizacji projektów oraz osiągania celów.
- Planowanie, identyfikację ryzyk i korzyści biznesowych płynących z projektów oraz monitorowanie postępów w realizacji.
- Wspieranie rozwoju kultury projektowej, budowanie atmosfery współpracy w oparciu o nasze wartości firmowe.
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie projektami, logistyka, zarządzanie lub pokrewne).
- Min. 5-letnie doświadczenie w branży logistycznej (magazynowanie), produkcyjnej lub retail (w tym na stanowiskach kierowniczych, liderskich).
- Min. 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami i/lub portfelami projektów.
- Udokumentowane sukcesy w zarządzaniu projektami.
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołami projektowymi, w strukturze macierzowej.
- Znajomość i umiejętność analizy procesów logistycznych i operacyjnych.
- Umiejętność budowania relacji i nastawienie na wysokiej jakości współpracę.
- Proaktywność i orientacja na realizację celów, skuteczność w działaniu.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
- Praktyczna znajomość metodyk zarządzania projektami.
- Gotowość do podróży służbowych (ok. 30% czasu pracy w oddziałach na terenie Polski).
- Prawo jazdy kat. B.
Mile widziane
- Znajomość narzędzi i medot Lean.
To oferujemy
- Pracę w globalnej firmie z branży logistycznej - dzięki ugruntowanej pozycji na rynku, możemy zapewnić stabilność zatrudnienia i perspektywy rozwoju oraz długoterminowej współpracy.
- Możliwość wpływu na zmiany w procesach operacyjnych, wdrażanie optymalizacji i innowacji.
- Pracę z różnorodnymi projektami.
- Udział w kluczowych decyzjach w organizacji, dzięki bezpośredniej współpracy z Dyrektorem Operacyjnym i Dyrektorami Oddziałów.
- Wpływ na kształtowanie kultury zarządzania projektami, opartej na wartościach: Zespół, Troska, Odpowiedzialność i Inicjatywa, Stabilność, Otwartość.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat.
- Niezbędne narzędzia pracy (w tym auto służbowe).
- Pakiet benefitów: współfinansujemy prywatną opiekę medyczną (Medicover), kartę MultiSport. Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego.