Kierownik działu administracji
Logistyka

Kierownik działu administracji

Błonie
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

zarządzanie zespołem

administracja

język angielski

Mile widziane

Amodit

Opis stanowiska

Jesteśmy częścią Grupy Rhenus, która jest jednym z wiodących dostawców usług logistycznych na świecie. Grupa Rhenus świadczy usługi z zakresu logistyki magazynowej, logistyki frachtowej, usług portowych, celnych, transportu morskiego oraz lotniczego. W naszej grupie łączymy ponad 100 lat tradycji z otwartością na nowości i podejmowanie innowacyjnych działań. Dołączając do Rhenus Warehousing Solutions polska sp. z o.o. będziesz brał/a udział w projekcie e-commerce, w którym na powierzchni magazynowej ponad 40 000 metrów kwadratowych realizujemy operacje logistyczne B2C dla naszego klienta, międzynarodowej marki z branży retail. Magazyn znajduje się w miejscowości Pass /k . Błonia.



Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie zespołem administracyjnym (2 osoby)
  • Planowanie i organizowanie pracy zespołu
  • Monitorowanie realizacji zadań i wsparcie pracowników
  • Dbanie o płynność procesów administracyjnych w magazynie
  • Współpraca z dostawcami usług pracowniczych
  • Koordynowanie procesów związanych z zatrudnianiem i obsługą pracowników dostawców
  • Utrzymywanie kontaktu z firmami dostarczającymi personel
  • Optymalizacja i usprawnianie procesów administracyjnych
  • Analiza i wprowadzanie ulepszeń w obiegu dokumentacji magazynowej
  • Zapewnienie zgodności procesów administracyjnych z wewnętrznymi procedurami i przepisami prawa
  • Wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność pracy administracyjnej
  • Zarządzanie dokumentacją i systemami administracyjnymi
  • Organizacja i archiwizacja dokumentów operacyjnych
  • Współpraca z innymi działami w zakresie administracyjnym
  • Praca z systemami do zarządzania dokumentacją (mile widziana znajomość AMODIT)


Nasze wymagania

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze administracji lub logistyki
  • Umiejętność zarządzania zespołem i organizowania pracy
  • Znajomość języka angielskiego - warunek konieczny
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word)
  • Mile widziana znajomość systemu AMODIT lub innych narzędzi do zarządzania dokumentacją


To oferujemy

  • Pracę w oparciu o umowę o pracę
  • Stabilność zatrudnienia
  • Możliwość rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji
  • Prywatną opiekę medyczną współfinansowaną przez firmę
  • Możliwość ubezpieczenia grupowego dla siebie i członków rodziny
  • Dofinansowanie do Karty Multisport
  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole

Rekomendowane oferty

Specjalista ds. Obsługi Zamówień z językiem niemieckim

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Kraków
niemiecki
magazyn
SAP
Nowa