Jako Rhenus Warehousing Solutions należymy do Grupy Rhenus, która jest jednym z wiodących dostawców globalnych usług logistycznych. W Polsce działamy w siedmiu lokalizacjach i dostarczamy naszym klientom rozwiązania z zakresu logistyki magazynowej.
Aby zapewnić jak najlepszą realizację celów dotyczących zarządzania ryzykiem braku zgodności, przestrzegania obowiązujących przepisów prawa, regulacji wewnętrznych i standardów rynkowych w zakresie compliance, do naszego Działu Zgodności i Oceny Ryzyka poszukujemy aktualnie osoby na stanowisko:
Specialista ds. Compliance
Twój zakres obowiązków
- Wsparcie Compliance Officera w zarządzaniu zgodnością oraz ochroną danych osobowych organizacji.
- Współpraca z zespołem ISO przy rozwoju systemu zarzadzania jakością.
- Identyfikowanie, ocena i raportowanie ryzyk związanych z naruszeniem regulacji prawnych, etycznych i proceduralnych w organizacji.
- Przedstawianie rekomendacji dotyczących działań naprawczych i prewencyjnych w celu zapewnienia zgodności operacyjnej.
- Współpraca z zewnętrznymi dostawcami, audytorami i udział w auditach wewnętrznych.
- Współpraca przy tworzeniu, aktualizacji oraz wdrażaniu polityk i procedur wewnętrznych, zapewniających zgodność z regulacjami prawnymi i standardami grupy (Rhenus).
- Systematyczne monitorowanie przepisów prawnych i regulacji w obszarze działalności organizacji, implementacja ich do organizacji.
- Identyfikowanie, ocena i opracowywanie procesów zarządzania ryzykiem.
- Analiza wpływu nowych regulacji na funkcjonowanie firmy i rekomendowanie zmian w procedurach oraz wdrażanie tych zmian.
- Współpraca w przygotowywaniu raportów na temat stanu zgodności organizacji z obowiązującymi regulacjami prawnymi i wewnętrznymi politykami.
- Współpraca z zewnętrznymi kancelariami prawnymi oraz wewnętrznymi działami organizacji.
- Udział w prowadzeniu postępowań wyjaśniających.
- Udział w postępowaniach ofertowych na ubezpieczenia gospodarcze spółki
- Współpraca z firmami brokerskimi firmy w zakresie realizacji polityki i procedur ubezpieczeń Spółki
Nasze wymagania
- Wykształcenia wyższego (perforowane prawnicze).
- Około 3 letniego doświadczenia na analogicznym stanowisku lub z podobnym zakresem odpowiedzialności.
- Doświadczenia w audytach (wewnętrznych i zewnętrznych).
- Doświadczenia w prowadzeniu postępowań wyjaśniających.
- Doświadczenia we współpracy z kadrą menedżerską oraz dostawcami usług prawnych i audytorskich.
- Bardzo dobrej znajomości zagadnień z zakresu compliance, standardów bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych - zagadnień RODO.
- Znajomości obszaru ubezpieczeń.
- Wysokiej dbałości o standardy moralne i etyczne w podejmowanych działaniach, umiejętności wyczucia sytuacji.
- Wysokich umiejętności analitycznych i negocjacyjnych.
- Doskonałej komunikacji i umiejętności współpracy w zespole.
- Umiejętności organizacji pracy i priorytetyzacji zadań.
- Łatwości w dzieleniu się wiedzą, przekazywania złożonych tematów w jasny i przystępny sposób.
- Dojrzałości, dyskrecji oraz profesjonalizmu w działaniu.
- Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office.
- Znajomości języka angielskiego (min. B2).
To oferujemy
- Pracę w oparciu o umowę o pracę
- Pracę w biurze zlokalizowanym tuż przy autostradzie A2 (węzeł Błonie - Grodzisk Mazowiecki)
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Prywatną opiekę medyczną współfinansowaną przez firmę
- Możliwość ubezpieczenia grupowego dla siebie i członków rodziny, korzytsania z ZFSS
- Kartę MultiSport współfinansowaną przez firmę
- Dobrą atmosferę pracy w zgranym zepole
- Bezpłatny parking dla pracowników firmy
- Bonus roczny oparty o realizację celów
Benefity
- dodatkowe świadczenia socjalne