Specjalista ds. komunikacji
Nowa
Marketing

Specjalista ds. komunikacji

Radonice
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

angielski C1

komunikacja

marketing

PR

strategiczne planowanie

Grafika

Canva

Mile widziane

logistyka

produkcja

Opis stanowiska

Rhenus Warehousing Solutions Polska Sp. z o.o. to spółka wchodząca w skład Grupy Rhenus.

W Polsce jesteśmy jednym z wiodących dostawców usług logistycznych. Jedną z naszych niezaprzeczalnych mocnych stron są usługi w obszarze logistyki kontraktowej, których potwierdzeniem są liczne wielkoskalowe operacje magazynowe. Na rynku polskim jesteśmy obecni od 1995 r.


Razem kształtujemy przyszłość logistyki – i nie tylko. Z zaangażowaniem, które wnosisz i Ty. Dołącz do nas jako Specjalista ds. komunikacji wewnętrznej i weź aktywny udział w kształtowaniu komunikacji w Rhenus!


SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI

Miejsce pracy: Radonice k. Błonia


Jeśli masz doświadczenie w komunikacji wewnętrznej, potrafisz tworzyć angażujące treści i chcesz mieć realny wpływ na to, jak firma komunikuje się z pracownikami – ta rola jest dla Ciebie.


Twoje zadania:

  • Realizacja strategii komunikacji wewnętrznej – spójnej z wartościami i kierunkiem rozwoju Rhenus.
  • Wsparcie Zarządu w komunikacji z pracownikami – przygotowywanie komunikatów, współpraca w sytuacjach kryzysowych.
  • Planowanie i prowadzenie działań komunikacyjnych w ramach inicjatyw realizowanych w firmie.
  • Redagowanie treści – komunikatów, prezentacji, materiałów informacyjnych i promocyjnych.
  • Dobór kanałów i form komunikacji dopasowanych do różnych grup odbiorców.
  • Współpraca z innymi działami przy komunikacji projektowej i operacyjnej.
  • Angażowanie się w działania Employer Brandingowe – współpraca z HR w zakresie tworzenia treści do strategii EB.
  • Organizacja i koordynacja wydarzeń firmowych (spotkań informacyjnych, integracyjnych i okolicznościowych).
  • Monitorowanie skuteczności komunikacji i wdrażanie usprawnień.


Nasze wymagania:

  • Min. 3-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji wewnętrznej (preferowane w branży logistycznej, produkcyjnej lub B2B).
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki humanistyczne, PR, marketing, dziennikarstwo etc.)
  • Doświadczenie w planowaniu i prowadzeniu projektów komunikacyjnych – które angażują zespół i przynoszą wymierne efekty.
  • Umiejętność tworzenia i redagowania angażujących treści.
  • Praktyka w organizowaniu wydarzeń integracyjnych lub promocyjnych.
  • Umiejętność pracy z różnymi zespołami i interesariuszami – od zarządu po operacje.
  • Doświadczenie we współpracy z zewnętrznymi dostawcami i partnerami.
  • Znajomość social mediów – szczególnie LinkedIn i Facebook.
  • Znajomość narzędzi graficznych (np. Canva).
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1.
  • Kreatywność, otwartość na zmiany, inicjatywa.
  • Wysoka kultura osobista i dobra organizacja pracy.


To oferujemy:

  • Możliwość realnego wpływu na komunikację i kulturę organizacyjną w firmie o stabilnej pozycji na rynku.
  • Umowę o pracę na pełen etat.
  • Perspektywy długoterminowej współpracy i rozwoju zawodowego.
  • Pracę w środowisku międzynarodowym, z regionalnym zasięgiem działań.
  • Pakiet benefitów: współfinansujemy prywatną opiekę medyczną (Medicover), kartę MultiSport. Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego.

Rekomendowane oferty

Specjalista SEA / Google Ads

Nowa
7 000 - 10 000 PLN/mies.
adsfox
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
komunikatywność
Google Looker Studio
Google Ads Editor
Nowa