Analityk Internetowy / Analityczka Internetowa
al. 29 Listopada 20, Kraków +1 Lokalizacja
Ringier Axel Springer Polska
Poszukujemy Analityka Internetowego / Analityczki Internetowej z praktycznym doświadczeniem w rozwiązywaniu problemów biznesowych. Jako specjalista w zespole Operational Intelligence będziesz wsparciem dla Product Managerów w rozwoju naszych produktów.
Zakres obowiązków:
Codzienne wsparcie zespołu w analizach ruchu i zachowań użytkowników
Udział w cyklu tworzenia oprogramowania, od fazy analizy założeń biznesowych aż po testowanie i wdrożenie produktu
Wyszukiwanie insightów i tworzenie rekomendacji dotyczących wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych produktu na podstawie analizy danych
Ścisła współpraca z zespołem projektowym (architekci, programiści, testerzy)
Współpraca przy tworzeniu testów A/B oraz analiza ich wyników
Zapewnienie zgodności rozwiązań z założeniami biznesowymi
Śledzenie trendów rynku i konkurencji
Tworzenie i wykorzystywanie nowych narzędzi w celu automatyzacji procesów IT i zwiększenia wydajności zespołu produktowego
Przygotowywanie i generowanie raportów dostaw zarówno dla użytkowników wewnętrznych, jak i klientów zewnętrznych
Wsparcie zespołów developerskich w implementacji niestandardowych pomiarów
Udział w projektach specjalnych poprawiających działania i procesy biznesowe na poziomie całej grupy
Nasze wymagania:
Znajomość SQL i praktyczne doświadczenie z bazami danych
Min. 1 rok doświadczenia w obszarze analityki internetowej
Doświadczenie w wykorzystaniu w analityce Python’a lub R’a
Znajomość narzędzi do wizualizacji danych (np. Tableau, PowerBI, Quicksight)
Wysokie umiejętności interpretacji danych i przygotowywania rekomendacji biznesowych w oparciu o dane
Mile widziana znajomość AWS
Ringier Axel Springer Polska to największa w Polsce firma mediowo-technologiczna, dostarczająca wiarygodne informacje i tworząca usługi cyfrowe, którym można zaufać. Działa na rynku mediów tradycyjnych, serwisów informacyjnych, platform ogłoszeniowych oraz narzędzi dla e-commerce, docierając do ponad 30 milionów Polaków każdego dnia. Firma stawia na różnorodność, zrównoważony rozwój oraz mądre użycie technologii, zatrudniając ponad 1600 osób, które tworzą innowacyjne rozwiązania i kształtują przyszłość mediów w Polsce.