Community&Product Specialist ofeminin.pl
Domaniewska 49, Warszawa
Ringier Axel Springer Polska
Zakres obowiązków:
👉rozbudowywanie i animacja społeczności wokół Klubu Ekspertek ofeminin.pl
👉rekrutacja i selekcja testerek zgodnie z kierunkiem rozwoju produktu
współpraca z mikroinfluencerami
👉inicjowanie i egzekucja nowych rozwiązań wokół Klubu Ekspertek
👉zarządzanie kanałami dotarcia do użytkowników Klubu Ekspertek (newslettery, social media, serwisy RASP etc.)
👉współpraca z zespołem redakcyjnym oraz Biurem Reklamy
👉optymalizacja obecnych procesów (redakcja / produkt / biuro reklamy / social media)
👉odpowiedzialność za rozwój produktu
👉ciągła analiza efektywności oraz konkurencji i rynku
Nasze wymagania:
👍2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
👍udokumentowana współpraca z influencerami w obszarze lifestyle
👍znakomita znajomość mediów społecznościowych, w szczególności instagram i Tik-Tok
👍umiejętność zrządzania projektami cross-obszarowymi
Co możemy Ci zaoferować?
✔️Umowę o pracę lub B2B
✔️Kafeterię benefitową NAIS
✔️Kartę multisport i inicjatywy sportowe
✔️Ubezpieczenie na życie dla ciebie i rodziny
✔️Prywatną opiekę medyczną
✔️Legendarne imprezy
✔️Wsparcie psychologiczne i program well-being
✔️Szeroką ofertę szkoleń
✔️Certyfikacje DIMAQ i AWS
✔️Kulturę doceniania – People Awards i codzienne kudosy
✔️Pracę z misją dla najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce
✔️Nowoczesne biuro - kolorowe, wygodne i ekologiczne
✔️Siłownię i zajęcia sportowe w biurze
✔️Szkolenia i narzędzia AI
✔️Hybrydowy model pracy (praca z biura 70% w skali miesiąca)
Ringier Axel Springer Polska to największa w Polsce firma mediowo-technologiczna, dostarczająca wiarygodne informacje i tworząca usługi cyfrowe, którym można zaufać. Działa na rynku mediów tradycyjnych, serwisów informacyjnych, platform ogłoszeniowych oraz narzędzi dla e-commerce, docierając do ponad 30 milionów Polaków każdego dnia. Firma stawia na różnorodność, zrównoważony rozwój oraz mądre użycie technologii, zatrudniając ponad 1600 osób, które tworzą innowacyjne rozwiązania i kształtują przyszłość mediów w Polsce.