Content Specialist
Nowa
Marketing

Content Specialist

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Ringier Axel Springer Polska

Ringier Axel Springer Polska

Ringier Axel Springer Polska to największa w Polsce firma mediowo-technologiczna, dostarczająca wiarygodne informacje i tworząca usługi cyfrowe, którym można zaufać. Działa na rynku mediów tradycyjnych, serwisów informacyjnych, platform ogłoszeniowych oraz narzędzi dla e-commerce, docierając do ponad 30 milionów Polaków każdego dnia. Firma stawia na różnorodność, zrównoważony rozwój oraz mądre użycie technologii, zatrudniając ponad 1600 osób, które tworzą innowacyjne rozwiązania i kształtują przyszłość mediów w Polsce.

Wymagane umiejętności

content marketing

copywriter

Opis stanowiska

Masz doświadczenie w content marketingu i chcesz rozwijać się przy projektach realizowanych dla największych marek mediowych w Polsce? Wiesz, jak tworzyć treści, które są nie tylko dobrze napisane, ale też skutecznie realizują cele klienta?

 

W Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska poszukujemy dwóch osób na stanowisko Content Specialist, do współpracy przy realizacji działań contentowych w ramach kampanii reklamowych naszych klientów. Praca obejmuje cały proces - od przygotowania koncepcji, przez publikację, aż po raportowanie efektów.

 

Oferujemy umowę o pracę na czas zastępstwa – jedna rola jest dedykowana do zespołu Tworzenia i Dystrybucji Contentu (Lublin lub Warszawa), a druga w zespole Business Partnering Solutions (Warszawa). Jeśli interesuje Cię praca w środowisku łączącym media, marketing i dane – zapraszamy do aplikacji.


Zakres obowiązków:

  • Przygotowanie i realizacja działań content marketingowych

  • Opracowywanie propozycji contentowych do ofert content marketingowych Pull i Push

  • Publikacja i promocja contentu

  • Monitoring i optymalizacja promocji contentu

  • Przygotowywanie materiałów podsumowujących publikację i promocję

  • Współpraca z autorami i podwykonawcami

  • Współpraca z pionem reklamowym, produktowym, wydawniczym i redakcyjnym 


Wymagania

  • Atutem będzie wiedza o języku z zakresu: retoryka, język wypowiedzi, pisanie i redagowanie tekstów

  • Mile widziane doświadczanie w obszarze content managementu / w pracy w agencji contentowej

  • Podstawowa znajomość rynku internetowego, rynku mediów, specyfiki content marketingu, trendów i kluczowych wskaźników efektywności

  • Kandydat powinien cechować się m.in.: dobrymi umiejętnościami związanymi z komunikacją, samodzielnością i odpowiedzialnością, umiejętnością pracy w zespole (podział zadań, zastępstwa, zaufanie), otwartością na zmiany i wyzwania, a także systematycznością i bardzo dobrą organizacją pracy


Oferujemy:

✔️kafeterię benefitową NAIS

✔️kartę multisport i wyzwania sportowe

✔️ubezpieczenie na życie dla ciebie i rodziny

✔️prywatną opiekę medyczną

✔️wsparcie psychologiczne i program well-being

✔️szeroką ofertę szkoleń (Akademia AI)

✔️kulturę doceniania – People Awards i codzienne kudosy

✔️pracę z misją dla najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce

✔️nowoczesne biuro z salą do ćwiczeń oraz salą gier

✔️pracę w modelu hybrydowym (pracujemy z biura 3-4 dni w tygodniu)