Ringier Axel Springer Polska
Ringier Axel Springer Polska to największa w Polsce firma mediowo-technologiczna, dostarczająca wiarygodne informacje i tworząca usługi cyfrowe, którym można zaufać. Działa na rynku mediów tradycyjnych, serwisów informacyjnych, platform ogłoszeniowych oraz narzędzi dla e-commerce, docierając do ponad 30 milionów Polaków każdego dnia. Firma stawia na różnorodność, zrównoważony rozwój oraz mądre użycie technologii, zatrudniając ponad 1600 osób, które tworzą innowacyjne rozwiązania i kształtują przyszłość mediów w Polsce.
Masz doświadczenie w content marketingu i chcesz rozwijać się przy projektach realizowanych dla największych marek mediowych w Polsce? Wiesz, jak tworzyć treści, które są nie tylko dobrze napisane, ale też skutecznie realizują cele klienta?
W Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska poszukujemy dwóch osób na stanowisko Content Specialist, do współpracy przy realizacji działań contentowych w ramach kampanii reklamowych naszych klientów. Praca obejmuje cały proces - od przygotowania koncepcji, przez publikację, aż po raportowanie efektów.
Oferujemy umowę o pracę na czas zastępstwa – jedna rola jest dedykowana do zespołu Tworzenia i Dystrybucji Contentu (Lublin lub Warszawa), a druga w zespole Business Partnering Solutions (Warszawa). Jeśli interesuje Cię praca w środowisku łączącym media, marketing i dane – zapraszamy do aplikacji.
Zakres obowiązków:
Przygotowanie i realizacja działań content marketingowych
Opracowywanie propozycji contentowych do ofert content marketingowych Pull i Push
Publikacja i promocja contentu
Monitoring i optymalizacja promocji contentu
Przygotowywanie materiałów podsumowujących publikację i promocję
Współpraca z autorami i podwykonawcami
Współpraca z pionem reklamowym, produktowym, wydawniczym i redakcyjnym
Wymagania
Atutem będzie wiedza o języku z zakresu: retoryka, język wypowiedzi, pisanie i redagowanie tekstów
Mile widziane doświadczanie w obszarze content managementu / w pracy w agencji contentowej
Podstawowa znajomość rynku internetowego, rynku mediów, specyfiki content marketingu, trendów i kluczowych wskaźników efektywności
Kandydat powinien cechować się m.in.: dobrymi umiejętnościami związanymi z komunikacją, samodzielnością i odpowiedzialnością, umiejętnością pracy w zespole (podział zadań, zastępstwa, zaufanie), otwartością na zmiany i wyzwania, a także systematycznością i bardzo dobrą organizacją pracy
Oferujemy:
✔️kafeterię benefitową NAIS
✔️kartę multisport i wyzwania sportowe
✔️ubezpieczenie na życie dla ciebie i rodziny
✔️prywatną opiekę medyczną
✔️wsparcie psychologiczne i program well-being
✔️szeroką ofertę szkoleń (Akademia AI)
✔️kulturę doceniania – People Awards i codzienne kudosy
✔️pracę z misją dla najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce
✔️nowoczesne biuro z salą do ćwiczeń oraz salą gier
✔️pracę w modelu hybrydowym (pracujemy z biura 3-4 dni w tygodniu)
Rekomendowane oferty