Jesteśmy największą w Polsce firmą mediowo-technologiczną. Dostarczamy wiarygodnych informacji i tworzymy usługi cyfrowe, którym można zaufać. Stawiamy na utalentowanych ludzi, zrównoważony rozwój oraz mądre użycie technologii. ortfolio mediów Ringier Axel Springer Polska obejmuje ponad 20 uznanych marek drukowanych i cyfrowych takich jak: Onet - największy portal informacyjny w Polsce, Fakt - największy polski dziennik oraz Sympatia - lider w internetowych serwisach randkowych w Polsce.
Co będzie należało do Twoich obowiązków:
👉Codzienne wsparcie w analizach ruchu i zachowań użytkowników
👉Wyszukiwanie insightów i tworzenie rekomendacji dla biznesu
👉Analityka efektywności wykorzystania naszych powierzchni reklamowych i działań marketingowych
👉Analiza ścieżek użytkownika w kanałach digital
👉Współpraca przy tworzeniu testów A/B oraz analiza ich wyników
👉Wsparcie zespołów developerskich w implementacji niestandardowych pomiarów
👉Udział w projektach specjalnych poprawiających działania i procesy biznesowe na poziomie całej grupy
Czego oczekujemy?
👍Znajomość SQL i praktyczne doświadczenie z bazami danych
👍Min. 1 rok doświadczenia w obszarze analityki internetowej
👍Doświadczenie w wykorzystaniu w analityce Python’a lub R’a
👍Znajomość narzędzi do wizualizacji danych (np. Tableau, DataStudio)
👍Wysokie umiejętności interpretacji danych i przygotowywania rekomendacji biznesowych w oparciu o dane
👍Mile widziana znajomość AWS, Google Analytics
Oferujemy:
✔️ Smart work – elastyczny model pracy
✔️ Kafeteria benefitowa NAIS
✔️ Karta multisport i wyzwania sportowe
✔️Ubezpieczenie na życie dla ciebie i rodziny
✔️Prywatna opieka medyczna
✔️Legendarne imprezy
✔️Wsparcie psychologiczne i program well-being
✔️Platformy e-learningowe i szeroka oferta szkoleń
✔️ Kultura doceniania – People Awards i codzienne kudosy Praca z misją dla najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce
✔️ Nowoczesne biura — kolorowe, wygodne i ekologiczne
Rekomendowane oferty