Młodszy Spec. ds. Reklamy Programmatic
Marketing

Młodszy Spec. ds. Reklamy Programmatic

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Jesteśmy wiodącą firmą mediową w Polsce oraz częścią międzynarodowej grupy Ringier Axel Springe Media AG. Nasze porfolio w Polsce obejmuje ponad 20 uznanych marek drukowanych i cyfrowych takich jak: Onet , Newsweek, Forbes, Business Insider, Ofeminin, Noizz, portale Sympatia, Skąpiec, Opineo, Moneteasy i Jakdojadę.

Zapoznaj się z ogłoszeniem i aplikuj, jeśli chcesz do Nas dołączyć!:)

*umowa na zastępstwo


Co będzie należało do Twoich obowiązków?

👉 zarządzanie, monitorowanie i optymalizacja przychodowa powierzchni reklamowej w obszarze Programmatic
👉 uruchamianie, analiza efektywności oraz optymalizacja wskaźników kampanii reklamowych
👉 odpowiedzialność za maksymalizację przychodów z powierzonego obszaru
👉 przygotowywanie zestawień i raportów dotyczących realizacji kampanii
👉 analiza bieżących wyników m.in. prognozowanie przychodowości działań reklamowych
👉 analiza bieżących wyników m.in. prognozowanie przychodowości działań reklamowych

Czego oczekujemy od Ciebie?

👍 dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności MS Excel 
👍 dokładności, sumienności, dobrej organizacja pracy 
👍 umiejętności pracy z liczbami oraz zdolności analitycznych
👍 umiejętności przeprowadzania analizy danych emisyjnych i tworzenia rekomendacji
👍 samodzielności w działaniu, orientacji na realizację celów
👍 odporności na stres, umiejętności pracy pod presją czasu
👍 znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym 

A w zamian oferujemy:

✔️ prywatną opiekę medyczną
✔️ kartę Multisport
✔️ ubezpieczenia na życie
✔️ eventy firmowe
✔️ inicjatywy sportowe
✔️ szkolenia i konferencje
✔️ nowoczesne biuro

  *do końca kwietnia pracujemy w 100% zdalnie