Performance Marketing Specialist
Nowa
Marketing

Performance Marketing Specialist

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Analiza Danych

marketing performance

Google Ads

Opis stanowiska

Zakres obowiązków:

  • Planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii reklamowych w kanałach: Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads, LinkedIn Ads, Bing Ads
  • Optymalizacja kampanii pod kątem wskaźników efektywności (np. CAC, LTV)
  • Współpraca z zespołami produktowymi i redakcyjnymi w celu realizacji celów kampanii
  • Analiza danych z kampanii marketingowych, wyciąganie wniosków oraz umiejętność ich zaprezentowania
  • Strategiczne planowanie działań marketingowych i poszukiwanie nieszablonowych rozwiązań
  • Zastosowanie wiedzy o modelach atrybucji do oceny skuteczności kampanii i kanałów marketingowych
  • Automatyzacja procesów marketingowych i praca na dużych zbiorach danych


Wymagania

  • Doskonała znajomość narzędzi reklamowych: Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads, LinkedIn Ads, Bing Ads
  • Umiejętność optymalizacji kampanii z uwzględnieniem kosztów pozyskania klienta (CAC), modeli skłonności zakupowej oraz wartości klienta w czasie (LTV)
  • Biegłość w analizie danych i wyciąganiu wniosków opartych na liczbach
  • Krytyczne i strategiczne myślenie, kreatywność w podejściu do problemów marketingowych
  • Mile widziane: doświadczenie w pracy z produktami subskrypcyjnymi


Oferujemy:

✔️kafeterię benefitową NAIS

✔️kartę multisport i wyzwania sportowe

✔️ubezpieczenie na życie dla ciebie i rodziny

✔️prywatną opiekę medyczną

✔️wsparcie psychologiczne i program well-being

✔️szeroką ofertę szkoleń (Akademia AI)

✔️kulturę doceniania – People Awards i codzienne kudosy

✔️pracę z misją dla najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce

✔️nowoczesne biuro z salą do ćwiczeń oraz salą gier

✔️pracę w modelu hybrydowym (pracujemy z biura 3-4 dni w tygodniu)