Zakres obowiązków:
- Planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii reklamowych w kanałach: Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads, LinkedIn Ads, Bing Ads
- Optymalizacja kampanii pod kątem wskaźników efektywności (np. CAC, LTV)
- Współpraca z zespołami produktowymi i redakcyjnymi w celu realizacji celów kampanii
- Analiza danych z kampanii marketingowych, wyciąganie wniosków oraz umiejętność ich zaprezentowania
- Strategiczne planowanie działań marketingowych i poszukiwanie nieszablonowych rozwiązań
- Zastosowanie wiedzy o modelach atrybucji do oceny skuteczności kampanii i kanałów marketingowych
- Automatyzacja procesów marketingowych i praca na dużych zbiorach danych
Wymagania
- Doskonała znajomość narzędzi reklamowych: Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads, LinkedIn Ads, Bing Ads
- Umiejętność optymalizacji kampanii z uwzględnieniem kosztów pozyskania klienta (CAC), modeli skłonności zakupowej oraz wartości klienta w czasie (LTV)
- Biegłość w analizie danych i wyciąganiu wniosków opartych na liczbach
- Krytyczne i strategiczne myślenie, kreatywność w podejściu do problemów marketingowych
- Mile widziane: doświadczenie w pracy z produktami subskrypcyjnymi
Oferujemy:
✔️kafeterię benefitową NAIS
✔️kartę multisport i wyzwania sportowe
✔️ubezpieczenie na życie dla ciebie i rodziny
✔️prywatną opiekę medyczną
✔️wsparcie psychologiczne i program well-being
✔️szeroką ofertę szkoleń (Akademia AI)
✔️kulturę doceniania – People Awards i codzienne kudosy
✔️pracę z misją dla najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce
✔️nowoczesne biuro z salą do ćwiczeń oraz salą gier
✔️pracę w modelu hybrydowym (pracujemy z biura 3-4 dni w tygodniu)