Jesteśmy wiodącą firmą mediową w Polsce oraz częścią międzynarodowej grupy Ringier Axel Springer Media AG. Nasze portfolio w Polsce obejmuje ponad 20 uznanych marek drukowanych i cyfrowych takich jak: Onet , Newsweek, Forbes, Business Insider, Ofeminin, Noizz, portale Sympatia, Skąpiec, Opineo, Moneteasy i Jakdojadę.
Zapoznaj się z ogłoszeniem i aplikuj, jeśli chcesz do Nas dołączyć!:)
Zakres obowiązków:
👉 Przygotowywanie mediaplanów i rekomendacja narzędzi
👉 Współpraca z klientem przy podnoszeniu efektywności prowadzonych działań
👉 Monitoring i optymalizacja kampanii realizowanych w modelach efektywnościowych
👉 Współpraca z produktem reklamowym przy rozwijaniu nowych rozwiązań
👉 Przygotowywanie raportów post-buy
Wymagania:
👍 Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
👍 Znajomość specyfiki prowadzenia działań reklamowych w modelach performance'owych
👍 Znajomość narzędzi: Google Analytics, Google Ad Manager, systemami do wysyłek mailingowych
👍 Wysoka kultura osobista
👍 Mile widziana znajomość rynku wydawców
Oferujemy:
✔️ Prywatna opieka medyczna
✔️ Karta Multisport
✔️ Ubezpieczenia na życie
✔️ Eventy firmowe
✔️ Inicjatywy sportowe
✔️ Szkolenia i konferencje