Senior SEO & AI Content Specialist
al. 29 Listopada 20, Kraków +1 Lokalizacja
Ringier Axel Springer Polska
Dołącz do Ringier Axel Springer Polska jako Senior SEO & AI Content Specialist!
Jeśli łączysz strategiczne myślenie SEO z pasją do nowoczesnych technologii, w tym AI, i chcesz mieć realny wpływ na rozwój jednych z największych serwisów internetowych w Polsce — ta rola jest dla Ciebie. Poszukujemy doświadczonej osoby, która będzie współtworzyć i wdrażać nowoczesne strategie contentowe, zintegrowane z narzędziami sztucznej inteligencji, wspierające rozwój organicznego ruchui widoczności naszych serwisów w Google.
Zakres obowiązków:
Tworzenie i wdrażanie strategii contentowej oraz SEO dla serwisów Grupy RASP
Integracja działań SEO z AI (promptowanie, scoring, generowanie meta/opisów)
Testowanie i optymalizacja indeksacji treści z social mediów w Google
Współpraca z zespołami AI, tech i redakcją przy wdrażaniu usprawnień SEO
Koordynacja projektów automatyzacji contentu i optymalizacji publikacji
Analiza danych SEO, social signals i rekomendacje wzrostowe
Dokumentacja wyników testów SEO/AI i przekładanie ich na działania operacyjne
Strategia słów kluczowych, linkowania i rozwój widoczności organicznej
Wymagania:
Doświadczenie w pozyskiwaniu ruchu ze źródeł Google Organic, Google Discover i Google News
Praktyczna znajomość narzędzi SEO, w tym: GSC, Ahrefs, Senuto i narzędzi AI wspierających content
Praktyczna wiedza z zakresu indeksacji, on-site i content SEO
Umiejętność współpracy międzydziałowej (AI, tech, redakcja)
Dobra analityka danych i wyciąganie wniosków z testów
Samodzielność w prowadzeniu projektów SEO i AI
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Mile widziane:
znajomość HTML/CSS
doświadczenie w automatyzacji zadań
Ringier Axel Springer Polska to największa w Polsce firma mediowo-technologiczna, dostarczająca wiarygodne informacje i tworząca usługi cyfrowe, którym można zaufać. Działa na rynku mediów tradycyjnych, serwisów informacyjnych, platform ogłoszeniowych oraz narzędzi dla e-commerce, docierając do ponad 30 milionów Polaków każdego dnia. Firma stawia na różnorodność, zrównoważony rozwój oraz mądre użycie technologii, zatrudniając ponad 1600 osób, które tworzą innowacyjne rozwiązania i kształtują przyszłość mediów w Polsce.