Spec. ds. Technicznej Obsługi Sklepów
Obsługa klienta

Spec. ds. Technicznej Obsługi Sklepów

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Jesteśmy wiodącą firmą mediową w Polsce oraz częścią międzynarodowej grupy Ringier Axel Springe Media AG. Nasze porfolio w Polsce obejmuje ponad 20 uznanych marek drukowanych i cyfrowych takich jak: Onet , Newsweek, Forbes, Business Insider, Ofeminin, Noizz, portale Sympatia, Skąpiec, Opineo, Moneteasy i Jakdojadę.

Brzmi dobrze? 😉 Zapoznaj się z ogłoszeniem i aplikuj, jeśli chcesz do Nas dołączyć!

Co będzie należało do Twoich obowiązków?

  • obsługa techniczna współpracujących z nami sklepów (kontakt telefoniczny i mailowy)
  • weryfikacja plików XML  i strony sklepu
  • pomoc w instalacji piksela konwersji
  • współpraca z innymi działami w firmie
  • analiza raportów, wyciąganie wniosków i odpowiednie redagowanie
  • rozwijanie obecnych narzędzi
  • optymalizacja powierzonych procesów

Czego oczekujemy?

  • dobrej znajomości przynajmniej jednej z platform: Woocommerce, Prestahop, Shoper, Shopify, IdoSell
  • umiejętności instalacji Google Analytics Enhanced Ecommerce przy użyciu Google Tag Manager
  • podstawowej znajomości JavaScript
  • znajomości PHP na  poziomie  średniozaawansowanym
  • komunikatywności
  • znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie

A w zamian:

  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta Multisport
  • Ubezpieczenie na życie
  • Eventy firmowe
  • Inicjatywy sportowe
  • Szkolenia i konferencje
  • Nowoczesne biuro