Spec. ds. Kontaktów z Użytkownikami

Obsługa klienta

Spec. ds. Kontaktów z Użytkownikami

Obsługa klienta

Pilotów 10, Kraków

Ringier Axel Springer

Pełny etat
UoP
Staż / Junior
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku będzie należało:

  • Obsługa kontaktów z użytkownikiem (email, telefon, inne potencjalne kanały),
  • Wsparcie techniczne użytkowników w ramach portfolio produktów RASP,
  • Diagnozowanie i raportowanie awarii.

Wymagania:

  • Doświadczenie w kontakcie i obsłudze klienta indywidualnego będzie mile widziane,
  • Znajomość rynku internetu,
  • Dobra znajomość środowiska Windows oraz obsługi urządzeń z systemami Android/iOS,
  • Komunikatywność oraz łatwość nawiązywania i utrzymywania dobrych kontaktów interpersonalnych,
  •  Samodzielność,
  •  Odporność na stres,
  • Skrupulatność, dokładność, dobra organizacja pracy, dyspozycyjność (praca zmianowa przez 7 dni w tygodniu).

Oferujemy:

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Bogaty pakiet socjalny.
Oferta dodana: 21.10.2019

Poznaj pracodawcę

Ringier Axel Springer

Ringier Axel Springer Polska to największa w Polsce firma mediowo-technologiczna, dostarczająca wiarygodne informacje i tworząca usługi cyfrowe, którym można zaufać. Działa na rynku mediów tradycyjnych, serwisów informacyjnych, platform ogłoszeniowych oraz narzędzi dla e-commerce, docierając do ponad 30 milionów Polaków każdego dnia. Firma stawia na różnorodność, zrównoważony rozwój oraz mądre użycie technologii, zatrudniając ponad 1600 osób, które tworzą innowacyjne rozwiązania i kształtują przyszłość mediów w Polsce.

Zobacz profil firmy
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca
Rekomendowane oferty
REKLAMA: RocketJobs poleca