Ringostat poszukuje obecnie Customer Support Managera, który będzie pomagał naszym klientom w korzystaniu z naszych usług :)
W ciągu ostatnich 1,5 roku konsekwentnie co kwartał otrzymywaliśmy nagrodę "High Performer" w renomowanym serwisie recenzenckim G2 i plasujemy się wśród 15 najlepszych usług na świecie w naszej kategorii. Jesteśmy jedynym oficjalnym partnerem technologicznym Google Analytics wśród podobnych usług w Europie Wschodniej.
Naszą misją jest podnoszenie biznesu naszych klientów na najwyższy możliwy poziom!
Twoje umiejętności:
- Znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie B2\C1.
- Biegłe umiejętności komunikacji pisemnej i ustnej.
- Umiejętności obsługi komputera na poziomie pewnego użytkownika.
- Dbałość o szczegóły.
- Umiejętność uczenia się i samokształcenia.
- Chęć pomagania ludziom.
Jeśli wiesz więcej - świetnie, ułatwi Ci to pracę.
Jeśli nie - nauczymy Cię i poprowadzimy.
Plusem będzie:
- Podstawowe zrozumienie SEO, PPC, analityki internetowej, telefonii IP.
Zespół oczekuje od Ciebie:
- Obsługa zapytań klientów na czacie i okazjonalnie w trybie telefonicznym (95% zapytań na czacie).
- Pomaganie naszym użytkownikom w konfigurowaniu projektów.
- Praca z bazą wiedzy (aktualizacja i pisanie instrukcji).
- Korzystanie z systemu CRM do komunikacji z innymi działami w naszym zespole.
- Rejestrowanie informacji zwrotnych i identyfikowanie problemów napotykanych przez klientów w celu przekazania ich zespołowi programistów.
Oferujemy:
- Wypłata to stawka + premia miesięczna. Oznacza to, że możesz wpływać na swoje dochody, ale masz "poduszkę bezpieczeństwa" w postaci stałej wypłaty.
- Elastyczny grafik pracy z możliwością rozpoczęcia dnia pracy od 8:00 do 10:00 i zakończenia od 17:00 do 19:00.
- Możliwość pracy całkowicie zdalnej.
- Płatny urlop i dni chorobowe.
- Korzystanie z wersji premium sztucznych inteligencji (takich jak ChatGPT).
- Szkolenia i możliwości rozwoju: doświadczenie i wsparcie ze strony naszych pracowników, pomoc w adaptacji zawodowej i mentoring przez cały okres próbny.
- Wewnętrzne zniżki korporacyjne na różne usługi.
- Szybkie podejmowanie decyzji i testowanie pomysłów - brak zbędnej biurokracji i mikrozarządzania. Pracę w firmie, w której jesteś słyszany i słuchany, a przełożony jest otwarty na dialog i sugestie.
- Specjalistyczne wydarzenia i czaty w celu wymiany doświadczeń w ramach grupy firm.
- Imprezy firmowe i rozrywka.
- System grywalizacji, wewnętrzna waluta (netpix) i sklep Netpeak Store z towarami, literaturą i certyfikatami.