Kierownik Sklepu / Store Manager
Nowa
Praca w sklepie

Kierownik Sklepu / Store Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

zarządzanie sklepem

zarządzanie zespołem

Retail

Coaching

motywowanie

Opis stanowiska

„Nie jesteśmy tu po to, by sprzedawać Ci piękno; jesteśmy po to, abyś czuł się dobrze". Raymond Cloosterman, CEO Rituals


Znajdziesz je wszędzie, każdego dnia. Tylko czekają, aby je odkryć. Mowa o drobnych momentach, które tak łatwo jest przegapić – ale to one czynią nasze dni prawdziwie pięknymi. W Rituals wierzymy, że świadomość tych chwil jest kluczem do szczęśliwszego i bardziej spełnionego życia.


Jako marka, która chce dostarczać luksusowe produkty kosmetyczne z naciskiem na dobre samopoczucie, jesteśmy pionierami w łączeniu produktów do kąpieli, ciała i domu w jednym portfolio. Nasza oferta obejmuje formuły do pielęgnacji ciała pochodzenia naturalnego, zapachy do domu oraz odzież domową – a wszystko to inspirowane starożytną mądrością i tradycjami. Prowadzimy już ponad 1100 sklepów w 43 krajach i mamy ponad 20 lat doświadczenia. Staramy się na każdym kroku pomagać naszym klientom przywrócić równowagę ciała, umysłu i duszy.


Będąc certyfikowaną marką B Corp™ inspirujemy klientów do poszukiwania równowagi w życiu poprzez zmienianie codziennych czynności w wyjątkowe chwile. Niestety równowaga świata została zaburzona i to od nas zależy, czy uda się ją przywrócić. Chcemy wziąć na siebie większą odpowiedzialność, dlatego wdrażamy inicjatywę 10% Profit Pledge. Z dumą wspieramy też inicjatywy społeczne, a wprowadzone do naszej oferty wkłady uzupełniające wielu naszych produktów to nie tylko oszczędność pieniędzy, ale także materiałów i zasobów wykorzystanych do produkcji opakowań.


Nasza idea "working with heart & soul" oznacza wykonywanie zadań z pasją, energią i uśmiechem na twarzy. Zależy nam na tym, by w pozytywny sposób przyjmować wyjątkowość każdej osoby i cieszyć się troskliwym podejściem, które nas wyróżnia. Jako zespół zawsze dokładamy wszelkich starań. Zarówno dla siebie nawzajem, jak i dla naszych klientów, tak by pomóc im znaleźć wyjątkowe, spokojne chwile relaksu w zabieganym życiu.


Jako Kierownik sklepu Rituals spraw, aby sklep był miejscem, w którym Twój team uwielbia przebywać, gdzie wspólnie zapewnicie klientom niezapomniane doświadczenia.


W tej roli będziesz odpowiadać również za:

  • Współpracę z Area Managerem w celu zwiększenia sprzedaży i wskaźników KPI.
  • Opracowywanie miesięcznych planów w oparciu o cele w zakresie produktywności.
  • Zapewnienie doskonałej administracji sklepu (kontrola kasy, nieobecności personelu, czasu pracy, zatowarowania, bezpieczeństwa i higieny pracy, konserwacji sklepu), zarządzanie budżetami sklepu (w tym wydatkami, produktywnością) i aktualizowanie rejestrów wyników finansowych.
  • Zarządzanie towarem i codziennymi operacjami, w tym dbanie o przestrzeganie standardów magazynowych i standardów zachowania porządku na magazynie i sali sprzedaży.
  • Dbanie o dobre samopoczucie i zaangażowanie pracowników poprzez regularne spotkania 1 na 1, nawiązywanie prawdziwych relacji z zespołem. Organizowanie spotkań w celu intergacji, świętowania sukcesów i refleksji nad obszarami rozwoju.

 

W zamian będziemy wspierać Twój rozwój na każdym kroku i rozwijać Twoje umiejętności w zakresie leadershipu. Będziesz otoczony przez lojalnych, energicznych i posiadających poczucie humoru kolegów, którzy naprawdę rozumieją co oznacza „working with heart and soul". Ty też z pewnością to poczujesz!


Kwalifikacje

Jako Kierownik sklepu inspirujesz swój zespół i wspólnie osiągacie cele sklepu w zakresie zadowolenia klientów z obsługi oraz sprzedaży. Świadomie doceniasz wagę doskonałego serwisu klienta i pragniesz pełnić rolę mentora, dzieląc się swoją wiedzą i dając dobry przykład.


Ponadto posiadasz:

  • Co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika sklepu w branży retail.
  • Umiejętności zarządzania ludźmi (np. komunikacja, motywacja, coaching, nawiązywanie kontaktów, inspirowanie).
  • Doświadczenie w dzieleniu się wiedzą w celu rozwoju innych osób.
  • Umiejętności podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów.


Rekomendowane oferty

Sprzedawca -Kraków Rynek

Nowa
BENETTON RETAIL POLAND
Kraków
łatwość w nawiązywaniu kontaktów
obsługa klienta
sprzedaż
Nowa