Pracownik HelpDesk
Obsługa klienta

Pracownik HelpDesk

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

support

Windows

Mile widziane

język niemiecki

Opis stanowiska

📍 Gdańsk, Wrocław


ZAKRES OBOWIĄZKÓW


  • samodzielna obsługa zleceń HelpDesk IT na poziomie zaawansowanym związanych z systemami operacyjnymi Windows oraz Microsoft Office
  • obsługa zleceń Helpdesk pierwszego i drugiego poziomu za pomocą narzędzi zdalnego dostępu (TeamViewer, Remote Desktop)
  • pełna współpraca z zespołem HelpDesk oraz Administratorami przy rozwiązywaniu nadsyłanych zleceń
  • codzienny kontakt z klientem wewnętrznym (głównie w języku angielskim i/lub niemieckim) w procesie realizacji nadesłanych zleceń
  • dokumentacja zleceń


POSZUKIWANE KOMPETENCJE


  • wykształcenie min. średnie techniczne
  • dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego – warunek konieczny
  • minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • praktyczna znajomość systemów operacyjnych Microsoft
  • zaawansowana znajomość pakietów Microsoft Office
  • wymagana znajomość podstawowych zagadnień sieciowych
  • komunikatywność i umiejętność rozwiązywania problemów


OFERUJEMY


  • dużą samodzielność na stanowisku pracy
  • stały kontakt ze współpracownikami z zagranicy
  • dostosowany do stażu pracy szeroki pakiet świadczeń socjalnych obejmujący prywatną opiekę medyczną i platformę kafeteryjną
  • dwa dni dodatkowo wolne w roku
  • możliwość pracy w modelu hybrydowym


Rekomendowane oferty

Travel Advisor for Nordic Premium Airline SAS with Norwegian

Nowa
9 750 PLN/mies.
Concentrix CVG International
Warszawa
norwegian
doradztwo
język angielski
Nowa

Projektowanie/ilustracja/grafika

Nowa
3 500 - 4 500 PLN/mies.
Kodland
Białystok
, Praca zdalna
Zdalnie
2D
Blender
Nowa