Oferty
Office Manager
Nowa
HR

Office Manager

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Rokmates Sp. z o.o.

Rokmates Sp. z o.o.

Jesteśmy agencją influencer marketingu, która łączy potrzeby twórców z celami marek, tworząc efektywne kampanie. Sprawiamy, że praca naszych klientów i twórców staje się prostsza. Realizujemy skuteczne działania z influencerami ze wszystkich segmentów tematycznych na YouTubie, TikToku, Instagramie i Twitchu. Budujemy partnerskie relacje z internetowymi talentami, wspierając ich rozwój i realizując z nimi kampanie dla marek z różnych branż.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

świetna organizacja pracy

Opis stanowiska

🏢 Szukamy zorganizowanej osoby na stanowisko Office Managera. Będziesz odpowiadać za zarządzanie codziennymi operacjami biura, wspieranie zespołu, dbanie o płynne funkcjonowanie naszego środowiska pracy oraz podstawowe kwestie finansowe.


🤝 Jesteśmy agencją influencer marketingu, która łączy potrzeby twórców z celami marek, tworząc efektywne kampanie. Sprawiamy, że praca naszych klientów i twórców staje się prostsza.


🎯 Realizujemy skuteczne działania z influencerami ze wszystkich segmentów tematycznych na YouTubie, TikToku, Instagramie i Twitchu. Budujemy partnerskie relacje z twórcami, wspierając ich rozwój i realizując z nimi kampanie dla marek z różnych branż.


🏢 Warszawa, ul. Odolańska 38


💡 Czym będziesz się zajmować?

  • Opracowanie dokumentów finansowych (weryfikacja, opisywanie dokumentów w systemie elektronicznego obiegu),
  • wystawienia faktury sprzedażowych,
  • sprawdzanie zobowiązań i przygotowywanie płatności, 
  • bieżące wsparcie procesów księgowych i finansowych,
  • codziennym wsparciem administracyjnym zespołu i zarządu
  • wsparcie administracyjne biura w tym nadzór nad prawidłowym funkcjonowanie firmy (zaopatrzenie biura, kontakt z dostawcami, zarządzanie przesyłkami itp)
  • odpowiedzialność za dokumentację firmową (w tym archiwizacja dokumentów)
  • bieżąca kontrola kosztów spółki,
  • przygotowanie raportów i analiz ad hoc, 
  • organizowanie delegacji służbowych, rezerwacja hoteli i biletów, 
  • organizacja spotkań oraz przygotowanie niezbędnych materiałów
  • wdrażanie nowych procesów i rozwiązań 



✅ Czego od Ciebie oczekujemy?

  • doświadczenia na podobnym stanowisku
  • podstawowej znajomości fakturowania i analizy dokumentów
  • doskonałych umiejętności organizacyjnych i multitaskingu
  • znajomości Google Workspace
  • empatii, komunikatywności i umiejętności podjęcia inicjatywy


➕ Co oferujemy?

  • doskonałą atmosferę pracy w zespole oraz poczucie realnego wpływu na rozwój organizacji
  • pracę w ciekawej i rozwijającej się branży
  • darmowy pakiet medyczny oraz MultiSport
  • elastyczne godziny pracy (np. w piątki pracujemy do 15:00!)
  • niezbędne narzędzia do pracy
  • przytulne biuro w domu jednorodzinnym, zlokalizowane na Starym Mokotowie, 2 minuty spacerem od stacji metra Racławicka
tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje

Rekomendowane oferty

Recepcjonist_a w Link Group

Nowa
5 500 - 6 000 PLN
Link Group
Warszawa
wielozadaniowość
język angielski
komunikatywność
Nowa

Recepcjonista/-ka

Nowa
Manpower
Katowice
Microsoft Office
język angielski
Nowa

Asystent/ka ds. Administracji

Nowa
4 500 - 4 800 PLN
Krakspire
Kraków
samodzielność
Microsoft Office
dobra organizacja pracy
Nowa

Koordynator kluczowych projektów

Nowa
7 000 - 10 000 PLN
Hermanos Sp. z o.o.
Kraków
Microsoft Office Excel
Nowa

Receptionist/Office Assistant (Part-time)

Nowa
Assembly Digital Commerce
Warszawa
teamwork
Working under time pressure
Knowledge of Ms Office
Nowa