Menadżer ds. Sprzedaży i marketingu
Marketing

Menadżer ds. Sprzedaży i marketingu

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Monitorowanie cen

polityki cenowej

strategia marki

Planu Trade Marketingu

Monitorowanie asortymentu

strategii cenowych

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Zakres obowiązków

  • Opracowywanie strategii cenowych produktów i inwestycji w zakresie marketingu handlowego w celu wspierania wzrostu
  • Opracowywanie i realizacja Planu Trade Marketingu zgodnie z celami sprzedażowymi i marketingowymi
  • Poprawa obecności marki oraz realizacji kampanii poprzez doskonałość w planowaniu, wdrażaniu i śledzeniu na rynku, w zgodzie z rocznymi priorytetami marketingowymi
  • Prowadzenie i wdrażanie strategii i planów marketingowych dla poszczególnych kanałów dla przypisanych sprzedawców detalicznych
  • Monitorowanie cen, asortymentu, udziałów w rynku i strategii marketingowych konkurencji
  • Analiza realizacji planu sprzedaży, zysku marży, dystrybucji ilościowej i jakościowej
  • Obliczanie modeli cenowych według kanałów dystrybucji
  • Raportowanie kwartalnie zakończonych i trwających projektów
  • Udział w tworzeniu matrycy asortymentowej dostosowującej politykę asortymentową do warunków rynkowych
  • Uczestnictwo w kształtowaniu polityki cenowej: dostosowywanie pozycjonowania globalnego, wprowadzanie zmian zgodnie z charakterystyką otoczenia konkurencyjnego, wskaźnikami inflacji, zmianami trendów rynkowych itp., a następnie kontrolowanie jej wdrożenia.


Wymagania

  • Wykształcenie wyższe (preferowane studia magisterskie z marketingu)
  • Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku lub dziale marketingu, mile widziane doświadczenie w branży FMCG (żywność)
  • Polski ojczysty / dwujęzyczny
  • Angielski co najmniej średniozaawansowany
  • Silna koncentracja na biznesie i umiejętności analityczne
  • Umiejętności negocjacyjne i interpersonalne
  • Umiejętność zarządzania wieloma projektami z dbałością o szczegóły
  • Bardzo dobra znajomość Microsoft Excel, Word
  • Znajomość ogólnych zasad działania FMCG, rynków FMCG będzie dodatkowym atutem.

Rekomendowane oferty

Konsultant biznesowy - Praca zdalna

Nowa
7 500 - 12 000 PLN/mies.
Suasio - digitalk
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
marketing
konsultant
analiza
Nowa