Opracowywanie strategii cenowych produktów i inwestycji w zakresie marketingu handlowego w celu wspierania wzrostu
Opracowywanie i realizacja Planu Trade Marketingu zgodnie z celami sprzedażowymi i marketingowymi
Poprawa obecności marki oraz realizacji kampanii poprzez doskonałość w planowaniu, wdrażaniu i śledzeniu na rynku, w zgodzie z rocznymi priorytetami marketingowymi
Prowadzenie i wdrażanie strategii i planów marketingowych dla poszczególnych kanałów dla przypisanych sprzedawców detalicznych
Monitorowanie cen, asortymentu, udziałów w rynku i strategii marketingowych konkurencji
Analiza realizacji planu sprzedaży, zysku marży, dystrybucji ilościowej i jakościowej
Obliczanie modeli cenowych według kanałów dystrybucji
Raportowanie kwartalnie zakończonych i trwających projektów
Udział w tworzeniu matrycy asortymentowej dostosowującej politykę asortymentową do warunków rynkowych
Uczestnictwo w kształtowaniu polityki cenowej: dostosowywanie pozycjonowania globalnego, wprowadzanie zmian zgodnie z charakterystyką otoczenia konkurencyjnego, wskaźnikami inflacji, zmianami trendów rynkowych itp., a następnie kontrolowanie jej wdrożenia.
Wymagania
Wykształcenie wyższe (preferowane studia magisterskie z marketingu)
Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku lub dziale marketingu, mile widziane doświadczenie w branży FMCG (żywność)
Polski ojczysty / dwujęzyczny
Angielski co najmniej średniozaawansowany
Silna koncentracja na biznesie i umiejętności analityczne
Umiejętności negocjacyjne i interpersonalne
Umiejętność zarządzania wieloma projektami z dbałością o szczegóły
Bardzo dobra znajomość Microsoft Excel, Word
Znajomość ogólnych zasad działania FMCG, rynków FMCG będzie dodatkowym atutem.